Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, November 25, 2009

Cuci Mencuci~!!

haiyooo...petang tadi, lepas kua gi sungai besar, bayar itu ini, pinjam itu ini(heheh), teros ler balik uma...ermm, baru kul 5.15...ape ye nak wat..hah, tetibe kepale ni terbayangkan moto kat lua tuh.. ermm, ape ye yang kurang kat moto tuh?cepat-cepat ler gi cek... air bateri kering cikit, kasi tambah...air coolen da kering, kasi tuang... ermm, ape lagi ye... haa, ingat dah.. nak kene mandi rupenye moto ni... da kotor sangat dah.. hahah..

ape lagi... ngan tak tuka suar keje, teros siram menyiram moto.. kasik sabun, kasik cuci-cuci... siram menyiram.. sampai la abis cuci... ngelap la pulak kan.. takkan nak biar je.. macam korang gak,pas mandi mesti lap badan kan.. hahah... 


fuyoh~!! kilat woo.... menonggeng nak ngelap moto nih..hahah..




kilat itu semestinye.... tengok ler moto ape.. :p



ngan selamber pasang lagu kuat-kuat, ah, pedulik ape ngan orang seblah..bukan die yang bayor bil api umah aku.. wahahahah... sampai maghrib wok.. penat wok.. saket pinggang wok.. adeh...

da kilat, ape lagi... kasik teduh ar.. kang kene ujan ke, hape ke, kan da kene ngelap lagi.. nyahahahah... 





p/s : dengar lagu hindustan kuat-kuat(woofer) sambil basuh moto.. layan wooo... korang try-try ar wat..hahahah.. :p





1 comment:

dayah aziz said...

rajin...hahhaa
visit my blog ok..