Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, April 20, 2011

Ke IKEA menelan MEATBALL~ :p

selingan cerita jap ye.. takot korang bosan ngan episod Sarawak aje.. hahaa.. sebenornye, ahad lepas, kitorang nak bejalan-jalan nak ke Cineleisure, nak tengok cite Kongsi... tapi rupe-rupe nye, lambat lagi laa cite tu kluar, 12 Mei~ haha,malu je.. so, ape lagi, try la tengok cite lain.. kitorang sebat cite Melayu gak,"Senjakala" dan cite ni memang bes.. 4 1/2 bintang.. seram nye cukup, suspen cukup, dan ade 'orang' tu jerit-jerit tibe-tibe banyak kali.haha.. :P

abis tengok cite tu, perot da mula lapa.. oh ye, aku gi ni, berdua ye.. takkan laa gi sorang-sorang ye idak.. :p niat nak gi makan meatball kat IKEA, so kitorang terjah aje laa.. sebelum tu pusing-pusing 1IKEA dulu.. memang superb dow design2 dorang.. kat bilik, ruang tamu, teruja aku tengok.. macam da tak sabar nak ade rumah sendiri.. da penat pusing, teros gi foodcourt, amek laa Swedish meatball 15ketoi untuk 2orang makan, sepasang chicken wing,mineral water dan 1tin air pear..


sebelum diteroka..


selepas diteroka..dan smua tu aku gak yang kene abiskan..adeh.. :p

aku rase macam menyesal je amek, sebab baru aku tau, kalau amek softdrink, leh refill.. ah,lantak la, 1st time kot sampai kat sini.. so, da kenyang, teros laa balik rumah, dan siap-siap packing barang nak balik Sabak.. jam sudah pukul 8.30malam, bertolak ke Sabak jam 9.30malam, sampai jam 12tengahmalam.. penat, tapi hepi dan bes.. terima kasih buat kamu. =)



p/s : nak gi makan meatball lagi nanti.. :p

yang merapu meraban :

8 comments:

UYC said...

fuiyooo da bissmillah lom :P

shahrul said...


UYC : memang sedap...kene try lagi! :p

TYNTHA LANA said...

arhhhh! lana pon da lama xmkn meatball ni, memg sedap, terbaik! makan 5ketol pom da knyg..blm gi mkn kentgnye lgi (T_T)

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 bw sini..:)
Free2 jalan2 blog saya eh^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
Sudi2 jenguk ye (^____^)

sweethOneY said...

nyumss.. meatball tu mkn sikit2 boleh la kannn.. byk2 kalu, rasa muak plak

Dilakochan said...

*drooools* lama x pekena meatballs ni! Yummmmeyh.
Next time balik KL, jom p pekena meatballs sesama!

Fauzie Jasmani said...

Singgah gegar sini..salam kenal..nak follow boleh?

Latest Entry : Jom Merempit dengan ChurpChurp!!! Ada berani?!!!

4zir4 said...

elehhhh..br nk gi mkn meatballs..org dh byk kali mkn..sorang 10ketul lg....