Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, September 8, 2010

Merayap Lagi? Body Massage~ Episode 10~ :D






hahahahaa.... entri kali ni memang paling bes bagi aku.serius.. tapi paling tak bes nye, untuk korang. awal-awal aku cakap, aku tak dapat pegang sangat slr aku. sebab?haa, jom intai cerita kat bawah nih.heheh..

ok, lepas dinner, abis dalam jam 10 macam tu, tak tau nak watpe, nak ke mane.. padahal memang da ade plan... nak buat ape?haa.. jalan-jalan laa... malam nih, jalan-jalan ngan akak-akak.hahah.. Kak yati, kak ordiq, kak mas ngan teshie.. ok, mula-mula, pusing satu town hatyai tu naik Tut-tut, cuci mata kat tempat orang jap.. lepas tu, haaa.....








Tut-tut nih bawak kitorang gi tempat massage woo... semuanya sebab akak-akak ni nak gi.. adeh.. aku tak plan langsong nak ke sini. cadang ngikot je, sebab bosan.. alih-alih..adeh.. kene gak hasut ngan dorang, join skali massage.. ah,yelah2... aku ikotkan aje... 300baht sekali urut.ok la tuh.. dorang cuci kaki ni ngan sabun dulu. takot busuk kot.hahah.. haa, tang ni la aku xdapat pegang slr aku.. kene tala ngan tukang urut nih abis2... seyes sakit! hahah.. dilipat2 nye badan nih.. hadoih.. tapi, tengah sedap2 kene urut, ade orang ngintai, "oi yai..ape ko wat nih?haaa....(sambil gelak)".. nak tau sape?? ayah aku laaa..hahahah.. kantoooii~ gi tempat same... adoih.... yg xbleh blah, ayah kene urut, tapi leh selamber tido..asal aku xdapat tido bile kene urut?hadeh...












lepas tu, gerak balik hotel.. perot lapa, lepak teros depan hotel, ade warung2.. islam nye, jangan risau.. da bedal kepak ayam, ngan air tembikai susu spesel 7E, perghhhh.. kenyang...sedap gile air tembikai susu 7E sane beb.. seyes... banyak kali beli.. hahah.. balik bilik, lepak-lepak jap,bumm! tidoo~

esok nye, hahaa, shopping! :p
bersambong~

p/s : malu seyh, kene skodeng ngan ayah sendiri.hahahah.. :p


yang merapu meraban :

No comments: