Pengikut Blog Kering =p

Saturday, November 13, 2010

Pendek je...



ok,hari ni da masok hari sabtu.. tapi kes nye da mula dari petang jumaat tadi.. hari ni da start camping budak2 skolah...aku keje kat skolah, so, kene jadik cikgu untuk jage budak2 nih.. hahah, bes gile la kan..nak ngarah2 budak..dulu kite kene ngarah..skang kite lak suroh2 budak2 nih..

tapi yang tak bes nye,sedang aku post entri nih,aku kene jadik post guard..kawal bebudak nih..biase lah,tido dalam khemah.laki pompuan seberang menyeberang..so,kene la jage..kang tak pasal2, ade la plak dak laki @ pompuan yang melompat menerjah khemah sesama sendiri kan..kan susah.. sape kene??? akuuu jugak..hahah..

so,skang da pukul 2.50pagi.. aku da sangat2 lah ngantuk..tapi xleh tido lagi.. bebudak nih nak kene bangun jam 4.3opagi jap lagi... dan kompem kalau aku tido,dorang mesti kacau... KOMPEM lah! macam tahon lepas.. kacau betol..hahah..

so,skang,aku nak gi sambong keje.. xleh nak ngulor sangat lah kan.. kang tak pasal2 kene sound ngan cekgu.hahahah.. ;p

p/s : sori pada kengkawan.. da lame aku xupdate blog... bz gile ngan aktiviti ujung tahun skolah.. :p

yang merapu meraban :




2 comments:

Redbloodsnow said...

yai...dh cuti skolah nih. meh lah rajinkan diri ngaupdate blog arr...huhu

shahrul said...


haha...boley je kak...tp mggu ni blom lg..tgu mgu dpn..last week cmni,gerenti wat kepala ayai pening,ngn mcm2 aktviti..adoih..

:p