Pengikut Blog Kering =p

Monday, February 14, 2011

Kurun-kurun~

whooaa.... dah lama dah tak menyinggah-nyinggah dan melontarkan kata-kata berhemah kat blog aku ni ye..haha.. sori la ye kengkawan.. sangat-sangatlah takde masa dan tenaga yang mencukupi untuk mentelaah dan menebarkan kata-kata puitis di dalam blog nih.. (uih??ayat2 bermadah dah keluar?haha)

ok, back to the main story lah.. erm, sebenarnye takde stori yang bes pon.. tapi untuk memberitahu dan menjadi pemberitahuan, skang nih tengah gigih membina blog untuk bidang fotografi plak.. itu pon tersangkut-sangkut gak untuk dibina dan disiapkan... malas gile weyh.. hahah.. nape eh.. adehh.. pelik betol...

pastu, tengah gigih gak nak wat blog untuk ex-skpj primary school, skolah rendah aku dulu... yelah, mentang-mentang jadik ketua pengawas, semuaaa lantik aku wat itu ini.. arrange event aku, arrange item aku, dan nak wat blog pon aku.. haih.. tapi takpe.. pengorbanan untuk rakan-rakan tak ternilai harganya.. kawan adalah segalanya.. hahahah.. geli gile ayat...

skarang nih pon, tengah mengah-mengah nak kuruskan badan.. camne weh nak kurus.... perot ni plak asek nak memboyot je.. susah betol nak kua kan ketol-ketol tu kan? bukan la nak ketol-ketol sangat kan... tapi sekurang-kurangnya,bentuk nya ade laa ala-ala flat gitu... leh la pakai baju fit sikit... ni tak... pakai yang fit je, mule laa terbojoi terkeluar perot nih.. adeh.. AKU NAK KURUS~ =(

ape-ape pun, misi untuk menguruskan badan tetap diteruskan.. walaupun nasi akan dibantai 2kali sehari.. hahah... camne nak kurus kalau camtu kan.. ape la... tapi takpe.. exercise mesti ade... okeyh, entri bersambung lagi, takleh panjang-panjang, nanti bosan.. till then guys n girls~ :p

yang merapu-rapu :



No comments: