Pengikut Blog Kering =p

Friday, September 11, 2009

New Gadget~!!

Port : BNO Sabak Bernam
: Rumah Aku Daa..

Adoih...memang gile bosan, dok area kampong nih..tapi nak wat cmne, da kene keje kat cini, kenela ngadap je..

Nak wat aktiviti luar, memang sampai bejanggot pon tak tau nak watpe..tapi, bile da tak tau nak wat aktiviti luar, aku try lak aktiviti dalam..hahaa..pe die?Jeng3....

Petang tu, pas keje, tros vroom-vroom gi pekan Sg Besar(kalau korang tau)..da g sane, motif, untuk mencarik smua Center untuk Phone...Yang ade, Maxis ngan Celcom je..ngan dalam bulan puase ni, aku redah gak..kalau tak, memang bosan la aku nanti..

Da survey punye survey,akhirnye, aku angkat gak mende ni...gile penat...tanye macam2,soal macam2...tapi nape aku amek yang ini?nape aku tak amek geng-geng die yang laen?haa,sebab,die ni je yang paling ok..besela,kampong beb...hahahah..

Da siap bayor, amek barang, g bazar, balek, mandi, buke, smayang, haa....tibe masenye untuk gune menatang nih!hahahahaa...malam tu gak bejaye..
memang sonok..ilang abis kebosanan aku bile ade menatang nih..
sampai gi tempat keje pon aku bawak..hohooo...

Dan bile da ade mende nih, jalan la gak proses editing belog aku nih..nila haselnye...tenkiu-tenkiu....



Maxis Broadband!!Lenjan sampai ngantok!hahah... :p

No comments: