Pengikut Blog Kering =p

Monday, September 14, 2009

Penat Itu Sangat Penat...

adoih...
nape la smua ni leh tejadik lak...
leh lak aku tak tejage nak sahur pagi tadi..
adeh..memang penat semacam je..tak penah-penah aku tak sahur..tetibe tak sahur,macam nak pengsan pon ade.huahuahua..

selalu mengharapkan jam loceng,tapi bunyiknye pelik.halus...nak kate bateri kong, da dituka..nak mengharapkan alarm phone, same je..kwang3..
jadi,selalunye, aku mengharapkan kesungguhan dari akak@mak aku atau sayang aku kol.hahah..cam bebudak,kene kejot..tapi nak wat camne..aku tak biase puase jauh-jauh lagi..ni la jadik nye..

nasik beli tengah malam tadi,sayang lak kalau tak makan..ngan lauk ayam masak pedas mak bagi,tapau bawak balik..tapi,aku kene puase..adoih,gerenti da basi dah kat umah tu..dala takde peti ais,takde dapur,tudung saji..adoih,peritnye dok bujang sorang-sorang...

da beli air kelape,soya,murtabak kat bazar tadi, memang aku nak melantak abis-abis...kasi meletop!hahah..

tapi,baru nak pukul 5..lame lagi...
adoih..kene tahan....
adoih.........

1 comment:

... said...

poyola ko..
gelabah je..
cm bdk kecik..
nk kata bdk kecik,da tua bangka..
dala kaki melantak!!hahahahaha!!