Pengikut Blog Kering =p

Monday, December 21, 2009

KeFUTSALan...

fuhyohhh... memang sonok gile... tergile sonok.. ape die?? haa.. malam pas potong rambut ritu, aku gi maen futsal... dah kejang kot kaki nih tak nyepak bola.. bape lame dah tak maen.. hahah.. malam tu, gerak ngan apis,a-farid, ngan bob, gi port futsal area sect14 PJ.. dah sampai, pergh, diorang dah stat maen dah..kire kitorang sampai lambat la nih.. ah,xpe.. sempat lagi nih.. masok-masok je, perghhh, ramai gile memember BB aku nih! lebey 30orang tuuu... hahaa... tak penah-penah nak reunion, leh ramai-ramai camnih.. hah, ape lagi.. cepat-cepat la aku pakai kasot.. geram nye pasal..hahah..

hah,ni baru sekerat je nih... yang laen tengah maen la kat dalam sangkor tu..


al-farid,faizul,hafiz,nazri,suhail ngan bob..


haaa...name mamat nih, kazim.. amacam?? :p


sape tuh??sape tuh?? hahahah... tercanguk je tunggu bola..penat.. :p


haa.. abis je maen futsal, ngah ujan lak tuh, kitorang redah lak gi medan selera kat jalan 223... kire kitorang jela yang menyesakkan jalan kat tempat tuh..hahah.. memang tak muat tempat duduk.. ngan mintak order banyak kali, sebab tauke pening, order banyak sangat sekaligus.hahah!! ni melantak otak-otak, nsik lemak.. perghh, lingkup kedai tuh.. bukan sebab untung, tapi sebab bile nak kire, ade je yang shot.hahahahah!!

muka-muka dah kenyang..


same??tak serupe??hahaa....


mentedarah otak-otak..kirela brape bakul tu..wuahahahahah!!


haa,aku minum ni je..cikit je..tak banyak..hahah..


sempat bagi kad kawen lagi tuh..hahah..


memang sonok..sonok sangat-sangat.. susah gile nak kumpul ramai-ramai macam ni.. teringat, zaman skolah dulu..zaman agung aku dulu..zaman nakal aku dulu...huh.. rindunye... BB The Best, And The Best Is For BB'ans!!



2 comments:

puteri said...

bola ftsol?
bola2 api...
yg dlunya kcil....

ayaibb said...

tenkiu2..
:-)