Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, December 8, 2009

KeKursuSan~!!

apabila anda boring... anda akan mula membelek2 apa saje yang ade dalam PC anda.. so, dah penat, da makin boring aku belek pc nih, tetibe terbelek gambo2 gi kursus ritu... lame dah kot..awal bulan ke, tngah bulan lepas.. entah... satu lagi sebab nape aku leh lupe nak update post nih, sebab mmber gi bagi lmbat nk mmpos gambo2 nih.. sampai lupe ar nak post.. hah, pe lagi.. mai belek2, mai scroll2... layan....



ni la mmber aku(ex-poli gak).. tengah2 kursus, dok sebok mesej awek die...


wah... tekun la konon... hahah.... abis PC tuh aku barai kan.. sian..

aweks2 yang dok depan kitorang.. mamat tuh, instructor kitorang.. muda, tapi cakap lembab.hahah.. sori bang.. :p

awe... mat kelate.. tapi keje sini.. gile pecah perot aku dok seblah die nih.. tak leh fokus.. bantai gelak je.. dala sleng kelate tak ilang.. hahah.. awe, awe...

ni 2budak kuat makan... melantak je(aku pos same)... hahah...

ni, depan hotel... Empress Hotel Sepang.. bosan.. tengah2 kwasan umah.. ape la...

nih, geng2 FT aku... asal ade je waktu makan, muka dorang ni yang capai makanan dulu.. hahah.. :p

siap pose tuh... jangan memaen... :p

nih, gmbo makan kat lua.. tengah malam.. bedal ape yang ade..

ahh..... nikmatnye tido dalam hotel... sejuk gile woooo....


dah lunyai dok hotel 4hari, da rase badan pon dah semacam, makan 6kali sehari.. memang rase nak balik cepat je.. lantak la bes ke tak bile jumpe ramai mmber.. tapi kalau dah mcam nih, abis aku... gemok la weh.. skang pon da laen macam je bile tengok muke sendiri.hahah... pape pon, sonok, ade lagi ngan geng2 ex-poli same keje, ade mase jumpe, jumpe kaw2....

sonok2...