Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, April 21, 2010

iValue Plus & Meronggeng~~... =p






perghh.. bersawang gile page aku nih.. asek-asek hapdate skali skala je.. hahah.. bz maa.. xde mase langsong nak godek belog.. pastu tepakse hapdate dengan story mory yang lapuk.. tapi ape leh wat, diri ni nak gak hapdate ngan bahan-bahan lama camtuh.. hahah..






okeyh.. mula bercerita.. pada 03.04.10 lepas, aku menggerakkan diri pergi ke KLCC.. motif??hahaa.. pergi ke Maxis Center.. gerak ngan 3member otak senget iaitu Boy, Along dan Zharif a.k.a Andre.. ape lagi, gerak ah.. ngan moto je.. senang, xyah redah jam KL tu.. da lame sangat tak turun KLCC, sampaikan parking pon tak tau nak lalu mane! hahahah.. lupe ah.. lagipun lalu jalan lain, tu yang bepusing-pusing carik parking.. akhirnye jumpe gak.. okeh, teros gerak ke Maxis Center, gi kaunter.. ade abang sorang nih, perghh, memang bagos ah die jadik counter-man.. mulut kelakar gile... aku belom nak tanye, die da bukak mulut.. sempoi ah abang nih.. da bagi number, perghh, 12 orang lagi.. bunyi macam kejap je kan??tapi sorang nak lepas, da 15minit.. kalau 12orang, brape lame tu? hahaa.. memang penat.. dala bediri.. tapi, mate begerak ke arah touch screen tv.. memang jakun abis, kitorang main tekan-tekan.. smpai ade brader maxis tu usha semacam je.. weeehh!! lantak ah kitorang nak watpe pon.. customer always the priority.. nak marah, memang aku blah je.. hahah..

tunggu punye tunggu punye tunggu, naik gak number aku... hurmm.. ape agaknye yang aku wat eh, gi kat Maxis Center nih.. hahaa.. aku tukaq plan utk maxis aku ah... aku amek iValue Plus 50.. cukop ah.. esok-esok da kaye, up kan lak.. hahah.. dapat lak kaunter amoi, aku ngan along kat kaunter, tak abis-abis usik amoi tu je..hahahah.. memang gelak saje amoi tuh.. nasib baik ko comel, tu yang senang wat gurau.. kalau muke garang semacam, memang nak senyum pon gerun semacam je.. hahahah.. dan, motif tuka pelan nih, sebabnya daripada Seseorang tu, yang mana dia pon pakai maxis.. soo, senang ler.. murah pon murah, mudah.. xyah penat2 gi topup bagai.. heheh..






da abis, settle, ape lagi.. merayap la pulak kat taman.. aku ngan Andre bawak slr masing-masing, soo, dengan takde keje, kitorang snap sane sini, candid sane sini.. pic nye, ade di SINI.. memang merapu meraban je dak-dak nih... hahah.. memang gile.. da penat, gi makan kat warung di luar KLCC.. save budget maa.. hahahah.. da kenyang, teros balik.. penat merayap dah... dan akhirnya, malam tu, zuupp!! teros gayot ah... hahahah.. :p





1 comment:

Redbloodsnow said...

nk join korg merayap di taman gak ah. leh jd model korg t..lalala :P