Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, October 12, 2010

Aku Orang Biasa....


Aku Sayang Kamu....


aku hanya lah orang biasa, yang hanya tahu nak mencintai dan dicintai... aku akan bercinta dengan sepenuh hati dan jiwa.. aku seorang pencinta setia.. tak pernah lupa pada si dia... sentiasa cuba untuk menggembirakan hatinya.. aku cuma, orang biasa....

aku mahu ada perubahan... mahu berubah demi dia... mencintai sepenuh jiwa.. aku dah dewasa, ada rasa tanggungjawab dan setia.. perlu fikir baik buruk jika tidak mahu tersalah langkah lagi... aku hanya mahu meluahkan rasa cinta pada dia... untuk dia tahu aku mahukan dia... walaupun kadang-kadang aku tidak sesempurna mana... tapi aku mahu terus usaha. demi dia..

diri ini banyak kelemahan... perlukan dia sebagai pelengkap masa dan usia... gembira sedih dan duka... perlukan kamu... walaupun kamu rasa kamu juga tidak sesempurna seperti orang lain.. tapi, adakah manusia itu ada yang sempurna sifat dan sikap nya?? yang penting, usaha untuk merubah semuanya... atasi kelemahan diri..

maaf, andai ada sesuatu perkara yang telah ku buat dikau berduka... samada baik atau buruknya... itu ujian yang sentiasa ada.. bertindak dengan waras, berbincang untuk mendapatkan hasil yang terbaik....

kata-kata itu indah.. tapi lagi indah jika ada usaha nya... beri aku peluang untuk lakukan usaha itu.... demi kamu.... =)


puisi madah bercinta :



2 comments:

4zir4 said...

AMBOII..utk sape ni...
dah bahagia nampak.. :)

shahrul said...


untuk sape-sape aje.....

:p