Pengikut Blog Kering =p

Thursday, October 7, 2010

Masih Raya Lagi??? :p

aarrrghhh... tekanan jiwa aku bile xbuleh bukak blogger samada di rumah ataupun kat office... kat rumah takleh sebab bil broadband belom bayor.. malas, pekan jauh..hahah.. kat office lak, ade block2 bagai.. rupa-rupanya, bile orang atas call, number DNS IP kene tuka, baru leh surf... fuuuhh, lame betol nak tunggu dorang call baru dapat surf blog aku yang sangat-sangat lah bersarang nih.. hahah..

ok, mau tanye.. skang ni masih ade mood raya lagi ke?? hahaa.. disebabkan da hujung-hujung raya dah nih, so, aku da malas nak hapdate pasal raya.. tapi, disebabkan Kak Zie mintak gak aku hapdate, so, aku bedal je laa... heheh. tapi kak, sori, ayai nye hapdate tak hebat macam akak.. name je ade slr, tapi snap gambo entah bape banyak je.. hahah.. :p

ok, cite permulaan.. raya pertama, aku ada di Sungei Way, rumah nenek belah mak aku.. so, beraya laa di sana... dengan berbaju melayu ungu hasil tinggalan tahun lepas nye, bedal ah.. masih muat okeyyy... heheh.. dah bedal nasi impit dan rendang sebanyak mungkin pagi2 tu, gi la smayang raya... then balik umah da ade sedara yang datang.. aku tak kenal, tapi mak borak2 macam rapat gile.. entah.. heh.. ok, ape lagi..


yang ade nama je yang aku tau.. haha.. :p


Dengan Ayah.. Ngan Mak, takdak.. Aku lagi tinggi.. haha... :p


Dengan Pakcik Alim... Ensem~ :p

buat pertama kali nya.. revealed.... My only elder Sister(right) and my 1st younger sister(left).. :p


beraya kat Sungei Way ni sehari je... hari Jumaat saje dan yang selebihnya sampai la Selasa, aku pulang ke kampung halaman ayah di Perak.. tapi, kat sane, takde kampung dah.. so, kami pulang ke rumah Mak Uda.. aku drive.. dan ni, 1st timer drive masok highway... yeehaaaa... racing bhai.. hahahah... nak tau ape cite seterusnye yang takkan ade ape-ape gambar?? haa.. tunggu... :p

p/s : aku memang suke merepek banyak-banyak.. so,yang xsuke bace tu, sori laa yeee.. :p

yang merepek meraban :



3 comments:

4zir4 said...

salamm..oitt.... nk tnye apsal family kawan sy IZZATI ade kat ctu skali..die sedare awak ekk..hehehe :)

Tie HT said...

cantik nya baju pepel ;)

shahrul said...


Zira : ah,sudah.... kwn??aduyai..hahah..die sdara la gak..baru jumpe kot! :p

Tihara : thanx! =)