Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, October 12, 2010

The Shine of your Smile~ =)

hah... ok, sangatlah malas dah skarang ni aku nak update blog ni kan? sampai basi abis cerita yang patut aku cerita... so, tak payah la cerita dah.hahah..

ok,cerita yang ni tak basi sangat.. cerita tentang keluar berjalan-jalan mencabutkan kaki sendiri dengan dia... =) ermm, last Saturday, about 12 tengahari, dia amek aku kat area rumah.. but, i'm the driver lorr.. tumpang orang tapi nak dok goyang kaki, susah la kan?hahah.. okey, 1st destination, it's Mid Valley.. nak shopping kate nye.. 1st, entering Jusco, carik hamper baby for her new anak buah.. (hari ni kite cakap bahasa rojak k.haha :p) ade hamper, tapi xcukup besar, dan dia pun xpuas hati nak beli, tukar tempat lak, carik baju dia... okey, sepasang gak diambil nya.. aku try gak tolong pilih-pilih kan, tapi, well, agak tak reti gak ar nak pilih kan. hahah.. tapi tolong bagi pendapat tu buleh je... :p

ok, mane lagi ea.. err, gi memory lane, mencari kad wish untuk anak buah dia, then ke surau, then kitorang teros ke tempat lain.. mane?? hahaa.. its Times Square... park kat sane, tapi main station adalah lowyat. aku nak carik wireless router lor.. abis tu, teros kua gi Sg Wang pulaakk... kat sini, saje bejalan sebab aku menggatal nak tengok baju.. tapi, aiyoo, tak beli pon.hahah.. yang aku beli, seluar ajee.. apa yang dia buat?? hanya mendengar celoteh dan terima usik gelak dari aku saja.. heheh.. turun bawah mencekik McD sebab dekat, lepas tu, she wants to go to Pavilion.. so, teroskan aktiviti berjalan untuk menguruskan badan ke Pavilion.. :p mase tu, dah lepas senja, and tonite, ade celeb for 10.10.10, so ramai la orang kat luar Pavi tu.. dah berjalan-jalan, pusing-pusing Pavi, kitorang kua balik, masok Sg Wang, gi Times Square, pusing-pusing melihat kasut dia... tapi siaann, ade satu kasut PINK tu, dia suka, tapi takdak saiz... hehe.. akhirnya, hanya beli selipar... :p

okey, da turun, da bayar parking tiket, its time to go home... walaupun kaki sangatlah lenguh, tapi, its been a wonderful day for me... thanx a lot, and please, always smile like that again and again and again... hehe.. =)


p/s : baju yang aku nak carik tu, selalu ade dalam klip video Suju.. jenis labuh.. agak2 korang tau x? mane mau carik?? :p

yang merapu meraban :




No comments: