Pengikut Blog Kering =p

Thursday, May 13, 2010

Aku Gembira Yang Tak Terhingga!!!Yahoooooo~~!!!!

hohoo... da agak lama tak hapdate.. sebab, masih di dalam mode gila-gila.. sebab??hahaa.... ade kesah disebaliknye.... kesah ni, memang wat badan ni penat gile.. dan gile nye takut.. ish, ape kes laa agak2nye kan??hahaa... jeng3...

start Isnin lepas, 3hb, aku da start kelas memandu.. pandu ape?? kreta ah.. takkan ah nak blajo bawak lori lak..hahah.. so, petang-petang, dalam pukul 2, gerak teros ke pusat memandu.. 3hb, 5hb, 6hb, 11hb, dan semalam,12hb.. memang memenatkan pada awalnye.. nape??aku ni tak reti memandu ah.. lagi-lagi manual.. hahah.. kantoi di situ... tak pandai main clutch ah.. nape entah.. tak sudah-sudah takot.. pastu, ramai kate test bukit susah gile, kene kawal clutch ngan minyak.. nak ngawal tula yang malas tuh..hahah.. tapi ape leh wat, aku nak gak lulus dengan cemerlang bile hari test... 1st day blajo, asek mati je enjin, tak kesah la kat mane pon.. hahahah.. tapi lame2, makin best lak bawak kreta ni kan.. mase kat jalan, siap tanye uncle tu, "uncle,tak bleh laju lagi ke?" hahah...bosan woo bawak kreta pelan2.. bukit pon makin bes.. sampai pasang lagu kat fon, memekak sorang2..hahah.. muke budak2 lain, ketaaatt je.... ape ah.. tak relax langsong..

ok, arini, 13hb, da test.. patutnye 7.30pagi, da kene ade kat sane.. tapi... ARRGGGHH!! aku lambat!! 7.30 kene sampai, tapi 7.30 aku baru nak bangun..adeh.. sorry syg.. u dah kejut, tapi i tido balik..hee.. :p ape lagi, bedesup ah siap.. bawak moto, 8km dalam mase 4minit.. ade macam rossi tak?? hahah.. sampai2, arghh, ketat gile muke... ah, lantak ah.. awek2 pandang pun, peduli ape.. bini wa pon tak kesah.. hahah.. sempat blaja jap awal pagi tu.. Pak JPJ gi sarapan.. slalu blaja kreta yang same je, kali ni, rawak.. pandai-pandai ah.. kantoi clutch, hahaa.. tidak sekali-kali.. wa da pro bai.. heheh.. amek giliran, dapat number 13.. uih, awal gile.. mule-mule, wat parking dulu.. memang boleh tahan ah gak.. ade sorang pak JPJ ni, jage 3penjuru, perghh, kerek gile..kat situ laa ramai yang kantoi, semuanya sebab ketidakbelas kasihan die.. tapi, bila da abis parking, amek result kat dia, sign smua, "OH, TERIMA KASIH TUAN (Sambil hulur tangan).." "HAHAA.. AWAK NI BAIK LA..AWAK JE NAK SALAM SAYA" hahaa... kutuk2 pon, aku nak gak ucap maseh kat die, sebab die dah luluskan aku..hahah.. part II, senang,wat jalanraya.. jalan kampung, lengang gile.. Pak JPJ lak tido, dan suro lalu jalan paling pendek.. dan keputusannya, "AKU LULUS!!!!!" hahahah.. bangga, seronok dan teruja gila... bes woo... balik je, ape lagi..... senyum sorang-sorang ah... hahahaaa... :p


result kertas merah(jalanraya) tu kene cover,sebab?? hahaa.. mane bleh tau... :p



p/s : mak, ayah, ayong(akak), syg.. semua-semua ni aku call, gtau result..hahah.. :p

2 comments:

Redbloodsnow said...

wahhh baguihhh baguihhh.... rupernya baru ambik lesen. ingatkan dh hado tdks..hehe.

haaa leh ler jd driver x bergaji akak if akak n abg dillah ko gi honeymoon kat sane nnti ea...deal taw...lalala

:D

shahrul said...


hahaa...maseh kak....err,kalo akak dtg cni,stakat bawak pusing kl ngn slangor,leh ler kak..negeri lain,fail....xtau jln.hehe..

:p