Pengikut Blog Kering =p

Sunday, May 23, 2010

Perlu Gembira atau tidak.... Mood:Blank!

ermm.. jumaat... hari tu, rase macam ade takde je... maksud? macam ade takde je bende yang aku wat hari tu...bosan... memang bosan... semuanya terapung-apung... entah, macam mana nak cakap eh... ah,bia lah.. lupa kan pasal ni jap..

topik utama kali ni, bersambung tentang tragedi yang berlaku kat SINI.. nape??haaa.... disebabkan tragedi yang NI dah berlaku, so hasilnya, inilah dia... ape dia??hahaaa... aku da dapat license card ler.... baru siap khamis lepas... jumaat, sebelum balik PJ, pergi amek.. tapi mase nak amek, pegi ngan abang guard skolah tu.. sebab? aku balik PJ naik bas.. tempat driving center tu dekat ngan tempat tunggu bas.. so,skali jalan ah.. bike aku, tinggal.. sedey woo, tinggalkan "minah" tu.. hahah... bila dah amek je, perghh... perasaan yang amat bangga skali.. nape?? lesen kereta da gabung ngan moto, full lak tu.. hahah.. tak payah susah2 dan memburukkan mana-mana cermin kereta untuk menampal huruf "P" tu.. heheh..

dah ade kat PJ, sebagai jejaka yang belum mempunyai kereta, ape lagi, melenjan dan merobek-robek kereta ayahanda ku dulu ler.. hahahaha... sori, sebab entry nih xde gambo pape.. takde rase nak tangkap gambo pon.. bayangkan aje la ye.heheh.. so, sepanjang hari sabtu, dari malam, sampai petang, memang driving sajaaa... hahah.. bes gile dapat drive masok federal highway, gi KJ, merayap-rayap.. tapi, disebabkan terlepas masa 2jam yang dijanjikan untuk drive, ayah bising gile! hahah..

tapi,takpe lah, asalkan semua apa yang patut aku wat, aku dapat wat.. puas.. walaupun kejap je.. ape-ape pun, lesen dah ade.. so, ape lagi yang kene ade ade eh?? heeee.. :p
korek tabung jap, nak cek, kot-kot da cukop..hahah.. :p



No comments: