Pengikut Blog Kering =p

Monday, August 9, 2010

Menunggu... Episode 6! =p


haaa... agak lama dah tak buat entri... sibuk dan malas melanda diri..hahah.. dan entri nih memang leh dikatakan lapuk, tapi aku peduli hape... hahaa.. ok,jom teruskan...

bersambung dari EPISOD 5 yang lepas, aku ade gitau yang nak check in tu ade ke"delay"an sikit kan? tapi bukan sikit.. gile lame dah dok tekangkang kat lobby tuh... ngan penat, ngantuk xabis lagi..

nasib baik la management kitorang dah bagi siap-siap kupon untuk makan kat tingkat ataaass sekali.. tingkat 33... aku rase, ni la kot, 1st time aku naik bangunan, tingkat yang tinggi macam nih... kat Mesia, tak penah.. hahahah,ape laa..






tinggi kan?so, memang agak gayat... diri berlapikkan cermin suku inci je bhai!! hahahah..

tapi, view Hatyai dari atas nih, memang bes la weh... terbaek~ aku yang paling lambat abiskan makanan sampai kene leter, sebab dok sebok snap view je.. hahahah... tapi, alaaahai.. lupe nak snap mende yang aku makan tuh.. takpe ar,korang bayangkan aje la ye, camne rupa makanan oversea.hahahah..



dah abis makan pon, beloooommmm gak dapat bilik.. hadehh... lembab betol lah... untuk hilangkan keboringan, aku merayap.. ade 2siri merayap.. satu ngan geng2 pompuan, dan satu lagi geng braderzz.. hahahahaa.. ape jadik?? tungguuu... :p



yang merapu meraban :

No comments: