Pengikut Blog Kering =p

Thursday, December 30, 2010

Baru Lagi~ =P

hahahaa... lame gile dah tak cite pasal info terbaru kan? mende terbaru yang jadik kat diri aku nih..ermm, sebab nye, da lame dah takde mende baru yang jadik kat diri nih.. apa pon takdak... so,memang kemalasan nak berblogging tu melanda la kan..haha..

ermm, ok, skang nih, saje nak kongsi cite ngan korang pasal new gadget aku nih.. ade ar gak separoh nyawa nak rembat mende nih.. ok, ahad lepas, saje la ikot abang angkat(Angah), nak disenangkan panggilan, ke Sunway Pyramid... sebabnye, die ngan wife ngan baby die gi Jusco, carik barang baby ngan wife nye.. YES la kate kan..mesti kene shopping.. pastu, abis pusing2, tibe2 Angah cite pasal mende nih... alih2, teros shoot shop nih kat tingkat atas, wing lame Pyramid.. da belek nye belek, ok la, takpe lah... tengok aje kan.. tibe2, Angah tanye, "nak angkat tak?" hahaa.. aku dengan gembira dan suke ati nye kate, "mestila nak, Angah". ape lagi, time tu gak angkat...heheh..

balik tu, memang aku sorok2 dulu.. nak gi tengok ayah kat hospital, sorok dalam kereta kotaknye.haha.. nak balik sabak, memang laju je aku pack beg.. takmo kantoi.. sampai je sabak dalam pukul 9mlm camtu, teros baring belek mende nih..hahah..

nak tau mende nye "MENDE" nih?? haaaa... jeng jeng jeng..... =p





hahaaa.. ini laaa die... Nokia N8-00.. heheh.. alhamdulillah.. tercapai gak hasrat nak ngangkot gadget nih.. so, memang menggodek2 la mende ni hari2,download dan sumbat ape yang patot, dan berseronok-ronok la ngan mende nih... so, sekian dari aku.. heheh..

p/s : asal aku beli mende mahal baru2, akan ade mulut yang pot pet pot pet.. agak2 kali ni, kene lagi tak? haha.. oh ye.. kaler mende nih, aku amek warna silver... :p

yang merapu meraban :



No comments: