Pengikut Blog Kering =p

Thursday, December 9, 2010

Mari Jalan-jalan~ =p

haaa.... cerita kali ni, ialah cerita jalan-jalan.. awal muharram aritu, disebabkan tak balik ke PJ, so aku ngan mmber umah plan nak ke KL, saje jalan2 carik barang PC.. nak dok umah, kang tido aje keje nye.. so,baik menggerakkan otot2 badan ni ngan aktiviti.. :p

awal2 pagi da bangun, siap2.. 2jam lebih woo nak ke KL.. mesit ar bangun awal kan... so, da sampai KL, kitorang stop by kat stesen LRT Taman Jaya, park kete kat situ.. saje nak bawak member umah naik LRT.. nak merase katenye.haha.. sampai KL Sentral, naik Monorail lak sampai stesen Imbi.. pastu mule la eksplorasi ke Plaza Low Yat, memenatkan kaki pusing2 kat dalam tuh.. ngan ramai orang, sesak2 langgar2 bagai.haha..

sebelum tu kitorang masok Times Square jap, survey tiket nak tengok wayang, cite Narnia 3D beb...adoiyai...aku ingatkan 3D ni harga tiket nye biase2 je..skali hamek ko..20hengget bai..haha... melopong jap.. tapi takpe.. ni 1st time nak tengok, so leh berkorban sikit.. da beli, teros masok hall kat 10th floor.. mak ai.. besar gile bai... aku rase macam masok dewan badminton je..haha.. da masok, kompem teros pakai spec 3D tuh.. perghh, tengok iklan je da wat gaye elak-elak.. haha.. batak betol..

da settle wayang, settle carik barang pc, ape lagi, balik ar... naik monorail ngan badan penat, sesak gile, perghhh.. lunyai badan nih.. da sampai kat kete, aku dok tepi je..takmo drive.. letih..haha.. so, itu aje ler perjalanan aku mase nih... ade lagi, akan dihaplod ye.. sori,agak malas sikit kebelakangan nih.. heheh.. :p


p/s : aku jumpe artis.. tapi lupe namenye..haha.. :p

yang merapu meraban :




No comments: