Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, December 20, 2011

1st Time ke Konsert.. =p

haa... ni sambungan kepada entri yang NI.. macam yang aku kate sebelum ni lah, abis je makan-makan, teros gerak ke Stadium MBPJ kat Kelana Jaya.. buat ape? haaa... :p

skang nih leh kata musim K-pop kan? haa... pada sesapa yang tak tau, aku peminat SuJu.. peminat sahaja ye.. bukan penggila.. minat aku hanya sekadar minat.. takde sampai obses gile ngan semua tu.. tapi, disebabkan minat tula, aku ade kat stadium nih.haha... ade konsert MOA 2011.. antara artis yang ada, Super Junior, B1A4, f(x) dan Miss A.. nak gak merasa tengok artis luar dekat-dekat.... dan, ni 1st konsert yang aku pegi.. tak kisah luar atau dalam negara.. semuanya adalah hasil hasutan member aku sorang nih, Fiza namanya.. :p


ni tiket kitorang... ;)


ni tiket aku.. :p


dah sampai, terus call die.. lepas tu pusing lua stadium cari item, lampu, air, makanan, sampai la bepeluh gile.. lewat petang tu panas la pulak.. bila dah dalam pukul 5.30petang macam tu, tetiba semua orang buat bunyik nak masok.. ape lagi, taknak kene lenyek kat belakang, kitorang teros selit-selit kat tengah-tengah.. tapi, macam menyesal, sebab pukul 7.00 baru bukak pintu... perghh... lama gile bediri.. masok kang bediri lagi..

ni la suasana kat tengah padang..


bila dah masok, tempat kitorang kat tengah padang,pentas kat hujung padang.. perghh.. kecik je aku tengok orang kat atas pentas.. tapi takpe... nape? haaa... mase masok tadi, aku berjaya seludup masok kamera.. hahaha.. dapat teropong jauh-jauh..bes gile.. heheh.. tapi ade abang RELA tu tak abis-abis tengok aku... ape tak nye, lens da sejengkal..haha.. :p




antara artis yang buat performance.. SuJu,yeah.. ;)


bila dah abis je, nak bejalan balik, memang rase goyang je lutut nih.. mintak Fiza anta aku balik, die ngan geng die pegi KLIA untuk lambai artis-artis nih.. aku? takmo.. tak buleh dah.. surrender..haha.. kesimpulan? puas hati gak la.. sebab? dapat snap gamba cun-cun... :P




p/s : lepas ni nak amek seat lak.. takmo bediri dah.. :p

yang merapu meraban :


3 comments:

Nurul Ainaa Che Anuar said...

seludup masuk kamera? hhaha takleh bawak masuk eh? :)



*baca entri baru kita*

Unknown said...

wah, SUJU!!! ni yg jeles ni.. huhu

~tak pernah pegi konsert -.-

shahrul said...


Nurul Ainaa : takleh woo...kene tahan..heheh.. :P

Cik Nurul : hahaaa...jom pegi SS4.. :p