Pengikut Blog Kering =p

Friday, December 23, 2011

Kenangan...Motivasi Diri...Kebanggaan Aku. =)

minggu lepas, lepas solat jumaat, tetiba badan ni rase rajin pulak nak mengemas bilik sendiri.. jadi, alang-alang da cuti, daripada duduk,tido,makan je, baik exercise sikit kan.. bilik aku pon dah macam stor umah, jadi kemas sikit la dulu.. sambil-sambil kemas tu, terjumpa buku-buku masa study kat PSIS dulu... haaiihh.. kenangan semua ni..kenangan belajar, bergembira ngan kawan-kawan, bercinta..haha.. macam-macam.. yang sangat menyentuh hati aku.. suka dan duka...

alih-alih terjumpa satu buku nih... buku nama-nama pelajar Konvokesyen ke-3 PSIS.. dan, nama aku ade dalam senarai penerima pingat Ketua Jabatan... bangga woo... bkn senang... member aku yang pandai-pandai pun takleh nak skor untuk dapat pingat nih.. tapi Alhamdulillah aku berjaya dapat pingat nih.... ;)


nama yang BOLD tu, pelajar yang dapat anugerah Ketua Jabatan.. AKU? tuu.. no 77... baeekk punyee.. ;)



abis kemas, simpan semuanya baik-baik,siap tutup ngan surat khabar,takmo kasi habuk teruk sangat.. kenangan dan bahan rujukan sampai ke tua tuu...heheh.. :p





p/s : anugerah nye,dapat pingat.. macam menang pingat sukan SEA lak..haha.. :p

yang merapu meraban :



3 comments:

fiza said...

untunglaaaa..haha

zaisempoy said...

aku nampak name syazwana mat rahim :)
roomate aku tu. hehe

ZYASH said...

Tahniah...btw...
Selamat Tahun baru 2012 yer, A very happy new year.. 2011 Lots of sweet memory, let's create new experience in 2012..