Pengikut Blog Kering =p

Thursday, December 22, 2011

Ke Jalan TAR KL dengan Mak dan Adik... =)

disebabkan minggu lepas, pada Rabu nya aku ade exam, so untuk senangkan hati tak payah ulang alik PJ ke Sabak banyak kali, aku amek cuti seminggu teros.hahaa.. bes.. senang cite.. jadi, ade satu petang tu, mak ngadu ngade-ngade kat anak-anak nye, nak ke Jalan TAR KL tapi takde sape nak bawak... aku yang baru bangun time tu (pukul 12 ye..well,cuti kan?haha), teros kate :


Mak : emm, mak nak pegi Jalan TAR laa.. nak cari jubah ke, baju kurung ke.. nak jadi penanggah kenduri esok takde baju ni.....
Aku : em, kalau mak nak, mak gi la siap.. jom...
Mak : naik ape?
Aku : ade laaaa... mak siap ajee... =p


disebabkan adik aku skali pun nak ikut, dan, disebabkan aku hanya ade moto aje, jadi dengan rendah hati dan dirinya aku mohon pinjam kereta cik ehem-ehem.. cik ehem-ehem bagi, teros set la bawak mak dan adik ke Jalan TAR.. cik ehem-ehem takmo ikot.. segan katenye.. haha.. :p

sampai sane, teros mak serbu kedai baju tepi-tepi Jalan TAR tu.. start dari kedai berdepan ngan Sogo, sampai laaa depan KFC.. penat wooo.. sebab? banyak sangat stop.haha..dari lewat petang sampai la awal malam sikit, bejalan aje.. lepas mak da dapat sehelai dua baju, aku pun da lapa, jadi ajak mak menelan KFC.. ngan mak je aku dapat merase KFC.. dari kecik, kua je ngan mak, takde nye lain, McD, KFC.. McD, KFC.. tuje..haha..


orang kuat makan.. :p


muke kenyang... oh ye, ni muke aku yang latest, lepas bebulan-bulan tak haplod muke sendiri.. :p


dah kenyang, teros ke Sogo, cari baju tshirt ayah, then balik... memang terasa penat.. sebabnya, semalam nye pun aku dah bejalan ngan cik ehem-ehem.. so, da balik, tido laa... ape lagi... :p





p/s : nasib baik aku tak rembat baju lagi.. semalam nye, 3helai da sebat.heheh.. :p

yang merapu meraban :



No comments: