Pengikut Blog Kering =p

Thursday, February 4, 2010

Ape Kene Ni!!??


huh.. nape aku malas sangat nak buat keje arini.. dala datang lambat, sampai-sampai je main merayap-rayap lagi.. nampak surat kaba, dok bace.. da abis, merayap-rayap lagi.. G.besar takde, mule la aku buat mende tak betol..

naseb baek ade bawak slr.. baru la ade mende nak buat.. tapi tu pun entah pape yang aku shoot.. nak shoot pon mesti ade mood yang bagos kan?? baru gamba tuh ade hasil nye.. sambil-sambil tu, belek-belek website wedding pic.. saje.. untuk try-try lobang wedd job.. :p

dah petang, balik awal(datang keje lambat,balik nak awal je).. nak training budak-budak main bola, untuk game bulan depan.. tu jela mende yang aku buat yang kua kan peloh... da malam, saje menggatal nak masak lebih.. padahal makan sorang-sorang.. tamak tol.. tapi tak abis pon pe yang aku masak.. so, bagila dak bilik seblah..

sirap laici


tempe goreng ngan cili kicap


telor 3biji,sos cili&tomato&mayonis


gile banyak aku masak.. tapi sikit je makan.. nasib baik dank bilik seblah tak makan lagi.. kalau tak, buang je macam aritu.. dan macam biase, malam camni jela yang ade mase untuk aku post entry kat sini.. sebab bile malam jela yang aku free.. layan Fb, layan Fullmetal Alchemist, sampai ngantok..

tido..

4 comments:

Redbloodsnow said...

ENKO YG MASAK SUMA MASAKKAN TUH, YAI??? GILER TABIK SPRING AKAK KO KAT KO NI AH


:d

shahrul said...

hahahah..
believe it or not kak..
pkai priuk karen lagi tuh...
haa..
jgn pndang saye gune gigi tau..
hehehe...

;p

B L O G D E T said...

woaaaa-pandai gakk wk buat makan eaa?? ;D

shahrul said...

eh,biase..
dok bujang,kene expert ar bro..
hahahah..

:P