Pengikut Blog Kering =p

Thursday, February 18, 2010

Mati Woooo....

perghh.. tekejot aku tengok mende nih mule-mule.. macam yang olang cina cakap la kan, ini mende memang manyak suwey maa.. hahahah.. tapi aku mane ade nak caye mende-mende camnih.. ade jadik ke,takde jadik ke, takde kene mengene ngan aku pon.. nak jadik, jadik je ler..

samada korang nampak ke tak.. tu haa.. jumlah visitor tuh.. da jadik angka "444" dah.. hahahah.. tu je sebenonye.. heheh..

p/s : kalau ler angka ni tak naik dalam mase sehari, gerenti aku taknak update entry lagi.hahah..  :P

3 comments:

MiSZuE said...

nampak ape dik?

hahaha

Redbloodsnow said...

hahaha...ko nh ayai, suke bikin org blur² mat jenin taw. ingatkan apeeeeee lah td..hahaha

psstt...rite now akak pengunjung yg ke 456...hikss

shahrul said...

Kak Zue : hahahah..saye mls upload pic kat mane2(photobucket@imageshack).. tu yang tak brape nampak tu kak.hehe :p

Kak Zie : hehe,saje je buat suspen tu kak.. kene la buat suspen cikit..hehehe..ooo,akak yang ke-456 ke?bagos2...hehe.. :P