Pengikut Blog Kering =p

Thursday, February 11, 2010

Suke Tayang-tayang...

haa... entry kali nih, saje je nak menayang... sebabnye, ade sumber-sumber berdekatan yang telah menunjukkan kawan mende yang nak ditayang nih.. sape sumber tuh?? haa.. ni dia..... Kak Zie laa.. heheh..


daripade ade satu entry yang Kak Zie anto tuh, ade muke geng die.. jadi, dan kat entry ni lak, haa, aku nak tunjok muke geng sesame die lak..


sape die??? jeng3...




ni dia.. hahahah.. name die, kalau tak silap aku la, KAIDO.. ni karakter dalam komik SLAMDUNK, kalau korang tau la.. yang Kak Zie tu punye lak, HANAMICHI SAKURAGI.. kalau tak caye, nanti kite tengok, betol ke tak jawapan Kak Zie.. kan kak?? hehe.. saje nak tayang tabung nih.. eksen ler, tengah ade mood nak menabung.. hahah.. padehal baru bape sen je dalam tabung tuh.. heheh..

tapi takpe.. semangat nak menabung tu ade.. teroskan.. sampai penoh.. baru ler gi masokkan dalam bank.. ehem-ehem.. heheh..

p/s : tabung tu pon kengkadang jadi mangse korek-korek.. hehe.. :P


5 comments:

Redbloodsnow said...

oooo katon dr komik slam dunk ea. akak suke suki jek weh said tuh katon naruto...wakakakakakak :P

haaa leh ler segeng ko ngan abg dillah ko nih ayai oii

shahrul said...

hahahah..
bukan naruto ler kak..
ni komik lame nih..
tahun 90-an nye...

eh,mesti la leh se-geng..
leh ngam..

:p

iEn said...

dah lame xtengok citer katun tu.. lagu2 dia ien suka. comei seh patung tu..

Dilakochan said...

Terasa mcm nk menabung balik.
Hari2 sumbat duit syiling best gak ni!

shahrul said...

iEn : cite katun nil er 2nd katun yg disukai lepas dragonball..minat gile woo..

Dila : hahahah,sumbat je smua duit syiling yang ade~!! :p