Pengikut Blog Kering =p

Thursday, July 14, 2011

Banyak Gile~ hahaha.. =p

ape yang banyak?hahaa.. sebelum tu, aku nak cite sikit lah... disebabkan aku da lame gile tak update blog nih, tak check out info-info baru, so aku banyak ketinggalan la jugak... bz maa.. keje ngan study.. penat woo.. so da rilek sikit nih, aku start la balik bukak blog nih.. sambil tuh, macam biase, bukak laa Nuffnang gak kaann.. :p

bukak Nuffnang, mesti bukak Churp-churp..haa.. sekali bile aku bukak.... perrrghhhhh... bernanah dah iklan-iklan yang aku tak post! hahaha... ade 19 bai.... banyak gile... tapenah-penah aku dapat iklan yang sebanyak nih.. adeh.. tapi demi menjadi seorang pengiklan dan blogger yang gigih, aku wat gak semua iklan-iklan churp-churp nih.. hasil nye..hahaa....


jeng jeng jeng!!!!



banyak gilee kan??kan??hahaha.. :p


besepah-sepah kan?hahahah.. korang tengok jelah kat sidebar blog aku nih.. berjela-jela iklan.. tapi ok ape aku wat nih... sekurang-kurangnye, aku dapat sebarkan maklumat tentang promotion,iklan makanan ke,game atau contest, dan macam-macam lagi lah.. bile korang tengok, korang minat, leh korang click teros.. tapayah laa nak google la, cek kat FB la.. kat sidebar aku nih da belambak-lambak dah..haha.. bukan nak mintak korang click sesuka hati ye.. ni kalo korang minat je ngan sesetengah iklan tuh,korang terjah lah.. haaa...

soo... kalau korang nak check out info atau promo terbaru, haa, sila-sila lah check out kat sidebar aku ni ye... nanti aku belanje korang Nini Cekelat Celup sorang sebatang~ :p



p/s : scheduled tweets pon sampai 8-9tweets.. :p

yang merapu meraban :



No comments: