Pengikut Blog Kering =p

Friday, July 15, 2011

Tenet da laju gile!!

perghhh... sejak orang TM datang sekolah tukar line piring saletit gedabak sepuloh pelok tu menjadi TM Streamyx 2mbps, sangat lah teruja aku nak berintenet..haha.. laju weh... ok, batak sikit ye... sebab da 2tahun aku keje kat sini, tenet macam siput...0.2mbps paling laju..korang ado?haa.... bayangkan la camne aku hidup sebelum nih..haha..

bukak FB, teros blink je.. bukak interface Blogger, teros blink.. bukak itu, blink..bukak ini blink.. perghhh.. sonok wooo..haha... :p

so, itu aje entri aku untuk arini... esok, mau gi cari lens DSLR aku nih... kene kasi hapgrade lor... malam nye dan hari ahad, shoot laa..ape lagii...keh3... agak-agak korang bosan, haaa, gi aje kat SINI ye... ;)



nak tenet berkembar dalam 1bil?kat SINI adee.. ;)

nak menang iPad 2? SINI adee juge.. ;)

join lumba-lumba?? jom kat SINI! ;)



p/s : aku da tak sabar nak shoot balik ke PJ.. arrghh.haha..

yang merapu meraban :



No comments: