Pengikut Blog Kering =p

Friday, October 7, 2011

Bes ke interface baru blogger? =p

err, mungkin bende ni dah lame kot blogger-blogger lain bercerita.. tapi disebabkan aku nih dah jadik pemalas nak hapdate blog slalu, so memang aku tak tau dan tak penah terbace mane-mane blogger bercerita pasal nih.. haha, kuno betol diri ini.. :p

ok, terus kepada soalan.. korang dah try interface baru blogger? cun tak? bes tak? mesra alam tak? senang nak control itu ini tak? mana lagi bes?lama ke,baru ke? haaa.. macam-macam soalan nih.. bila aku start nak blog balik dalam awal bulan lepas, bila login je, keluar la popup pasal suroh tukar ke interface blogger yang baru.. so, aku macam takmo je tukar.. sebab desas desus sebelum ni yang aku dengar mengatakan, tak mesra alam la, serabut la, itu la, ini la.. so, aku still stick with the old one.. amboih, cakap omputeh..haha.. :p






camni ke interface nye? bes ke? :P


so, ape pendapat korang? diharap dapat memberikan idea dan pendapat yang bernas ye.. supaya aku tak jadi salah satu mangsa macam korang, andai kata interface baru tu tak bes. haha! :p





p/s : baru ke, lame ke, aku still akan berblogging! ;)

yang merapu meraban :




9 comments:

nsyud91 said...

same , takbest -,-

Nadia said...

nad tak suka..hehe..:)

new entry :: Blog Pilihan ツ

Nurr_Rahmah said...

masih guna yg lama juga..xtau yg baru ok ke tak :)

aNdi.Hanin::حنين said...

alah memule je..lame2 ok la guna. macam kes fB, bila new design je ramai ngutuk, tp lepastu 24jam kat fB tu jugak :D

chakpong!

zh-ena said...

masih setia dgn yg lama

Aleen Aiden said...

i stick with d old one too.
*nak jugak ckp omputih.

keh3

Pen MErah said...

akak x gune blogspot. so xtau. tp rsnye jrg org ske pd perubahan kan?

Hawa Ahmady said...

sesungguh nya yang lama lagi bagus daripada yang baru..cehh..:P

shahrul said...


nsyud91 : memang takmo tuka kalo takbes.. :P

Miss Nadya : haha,samela kite..memang takmo tuka.. ;)

Nurr Kasih : pakai je yang lama.. :p

andi : haha..takmola tuka.. :p

zh-ena & aleen : yup!stick with d old one! :p

pen merah : tu pd org trtntu je kak.. :P

Hawa : ya betoolll~ haha.. ;)