Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, October 18, 2011

Teh Halia Herba~ ;)

hollaaa semua-semua orang... meh aku nak cite dan gitau satu cite nih.. nak tanye, korang penah atau tau tak pasal teh halia herba nih? hahaaa... penah minum? suka halia? ape yang jadi lepas korang minum? ape efek nya bila korang minum?haaa... banyak betol aku tanye.heheh..

ok, skang ni, aku dah mula amalkan minum air teh halia herba + limau nipis, produk dari Yusmira.. saje test produk nih.. punca? sebab? haaa... berat dan saiz badan dah naik, so untuk permulaan inila yang aku usahakan dulu.haha.. nape aku kisah sangat ngan bentuk badan? macam pompuan?? hadoiyai.. takkan laa tu pun nak pelik kan... abis tu, iklan pasal obesiti kat tv tu, nape dorang pakai laki jadik model? hahaa.. so, laki pon ade hak untuk slim dan fit.. acececeehh.. :p


tapau bawak gi keje.. tu,yang terapung tu, uncang teh herba la tu.. :p


so, efek minum air teh ni, kalau minum sebelum tidur dan lepas makan, awal pagi nye nanti, kompem akan cari pusat pelaburan... hahaha.. tu la efek nya.. ade orang kate, lepas minum, dalam 3-4jam, da sakit perut.. tapi aku pelik sikit.. awal pagi je perut ni nak sakit. waktu lain takde pulak.. heran sungguh aku ngan perot sendiri..

so, bagi korang, ape lak yang korang wat untuk kuruskan dan buang lemak di badan?of course la
bersenam tu kene ade kan.. stakat minum air herba je, ape ade hal.... :P




p/s : perut dan peha diutamakan dulu untuk dikecikkan balik! :p

yang merapu meraban :



6 comments:

zh-ena said...

ena minum teh org kampung

soooooour said...

senaman perut...sit up...push up...

inche hlovate said...

sya nak gemuk..hihihi

Kiki-LovE said...

Saya JOINed u~

Redbloodsnow said...

wahhh...1st tgk org lelaki minum teh halia taw :D

shahrul said...


zh-ena : hohoo..tu mak saye yg minum~ :p

soooooour : haha..wat gak tuu.. :p

inche : aik?tebalik pulak? :p

Kiki : haha..jom,jom.. ;)

Kak Zie : hahaha..well,nak kurus kak.. :p