Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, October 4, 2011

Teruja wooo tengok.. =p

haaa.. ni episod lama nye, pasal raya gak la, yang dah lama sangat aku peram kat dalam laptop nih.. hahaa.. biase la tu kan.. lagi-lagi tak abis-abis ngan keje yang sentiasa ade dan memenatkan.. so, ape yang aku teruja sangat tengok? haaa.. jom tengok kat bawah.. :p


|
|
|
|
|
|
|



bes wooo... :p


haaa... ni bekas dan box kuih raya, secara rasmi dari pihak SPBYDP Agong kita.. haaa.. Agong bagi tuuu...hahaha.. tapi,camne aku leh dapat? hahaaa.. Agong tu sedare aku ke? anak nye bakal bini aku ke?hahaha... bukan,bukan.. tapi,bukan nak eksyen ke ape la, tapi aku takde kene mengene pun dalam hal ni.haha.. abang ipar aku nye abang, ade kaitan tugas ngan YDPA.. so, YDPA sangat bermurah hati, bagi hadiah kuih raya.. Mak aku kate die dapat lebih, so bagi la kat adik die, dan adik die bagi laa kat mak mertua nye rase.. so, disebabkan aku keje jauh, balik-balik PJ je, da licin! haiihh.. kempunan aku nak rase kuih raye yang YDPA bagi.. tapi takpe, asalkan ade bekas nih pun da kire ok laa..haha..

so, mak aku kate nak simpan box nih wat khazanah.. ade ke patot? :P






p/s : kuih raye aku beli mase raye aritu pun tak abis-abis lagi.. :P

yang merapu meraban :




5 comments:

❤ eyeme ❤ said...

teringat kisah lecturer yg suka anta kad raya kat agong n pm..depa semua bls..siap ada signature lg.. :)

shahrul said...


heheh...zaman dolu-dolu tuu.. ;)

Miziey said...

woa~ xclusive tuuuuuu... :D

narumi sakura said...

comel la bekas die

shahrul said...


hahaaa..terbaek~ ;)