Pengikut Blog Kering =p

Monday, January 4, 2010

Ermm..

Emm, pas New Year, teros tade rase nak post pape.. bosan, boring pon ade.. em, pade yang belom rase macam da masok 2010, cepat-cepat la sedar.. da 4hb dah woi.. pade yang alert, Heppi new year 2010... adoih,da 22 dah oooiiiyaii... cepatnye mase bejalan..

rase macam.. baru semalam... begelak ketawa, gurau-gurau ngan member Poli, tak pun, maen ponteng-ponteng ngan member skola menengah, ala-ala 'Fly' la gitu..hahah.. hmm... masa... kejap je masa tu mengejar kite.. aku betul-betul tak rase umor ni dah 22.. nak sentiasa umor ni masih awal remaja.. ade ramai kawan, sentiasa ade aktiviti ngan kengkawan..

hmm.. pada korang yang maseh remaja, baru nak jadik remaja ke ape, nikmatilah, enjoy la idop korang abis-abis.. ingat, zaman remaja tu, kite lalu sekali je, dan kejap je... pastuh, korang akan mula rase, ape yang abang korang ni rase.hahah...

pape pon... aku bangga...hepi.. dapat ade hidup yang macam ni.... ade kawan.. family.. buah ati.. dan sesape je,yang menghargai diri aku...

Peace...



p/s : rindu zaman kanak-kanak ku..




8 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

uu smart do

shahrul said...

tenkiu2...

asalnye ade kaler..

masok lightroom,ni la jadik nye..

:p

Redbloodsnow said...

alololo..comelnye adik akak nih time tinonet ek. meh aku nk gigit pp ko tuh..hahaha

shahrul said...

hahah..
mane leh kak..
pp mse kecik da takde dh..
yg tggal,ni ha, pp bapak budak.hehehehe..

tp,tenkiu..sy mmg comei mase kecik..

:p

Anonymous said...

prasan jer lebey pak moncet nie...
hahaha..

shahrul said...

wekwek...
bio ler..


:p

Anonymous said...

moncettt ngokngekkk!!!!!!!
=))

shahrul said...

wekwekwek..

(ni je jwpn yg leh bg..)

hahahah!!

:p