Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, January 27, 2010

Toolllooonnnggg !!!!!

waaahh.. semacam je title entry nih.. hahahah.. ape kes?? dah rupe macam kene ragut je.. hahahah.. tapi bunyik nye macam terok je kan..?? tapi bagi orang yang kene mende nih, aku la tuh, memang tekezutt abis la.. ape die?? haa..

sebenonye, baru je sat tadi, elok-elok ngah melayan cite kat PC nih.. dalam sebelom nak maghrib la gak... tengah syok, punye syiok melayan cite katun (kamen rider Kabuto) Pupppppp!!!!!!! aaahhh!!! tuluuuuunn!! tuulluuuuunnn..... hahahah... ape kes ni... tak penah-penah lak mende ni nak jadik memalam.. adoih..

korang nak tau mende nye?? haa.. letrik putus daa... hahahah.. bukan kene rompak ke, ape ke.. tapi bengang ar.. tengah-tengah wat gaye kamen rider nak betuka (kene sebot Henshin), time tuuu laaa kondem letrik nih.. tapi, mase tu lak, ujan.. lebat woo.. macam marah je aku tengok katun.. da tua tapi tak sedor diri lagih.. hahahah.. ape hal?? suke ati aku laaa nak tengok cite pe pon.. orang tua tengok shin chan, takde pon sape nak ngomen-ngomen.. hahah.. tapi korang bayangkan la, ngah syiok-syiok, takde letrik, dah nak maghrib lak tuh.. ujan lak tuh.. adoih.. panas bontot tol ah.. dah gelap, takde letrik, ngan belom mandi lagi.. lilin takde.. camne nih??

ape lagi.. gi la umah tuan tanah.. ala-ala repot ar nih.hahah.. gitau die takde letrik, cepat-cepat makcik tuh kol TNB woo.. hahahah.. aku repot, time tu gak die wat.. dak student repot, aarr, nanti petang ye, aarr, tunggu pakcik balik ye.. hahahahah.. ade power woo aku nih.. eheh.. tunggu si TNB nih lagi satu hal.. wat aku menyirap.. dua jam aku tunggu, tak gak datang-datang.. naseb baek ujan dah benti.. kalau tak, memang masak ar orang TNB tuh.. tapi naseb ngah aku ngumpat sumpah seranah dorang, time tu gak dorang sampai.hahahah.. bagos.. takot juge aku sumpah seranah korang ye.. 

dalam 10minit, ade la letrik balik.. yeay!! hahahah, cam bebudak.. sempat lagi aku ucap maseh kat orang TNB tuh, walaupun aku dah sumpah seranah dorang.hahahah.. padan muke ko.sape suroh datang lambat.. hahah.. tapi, bile dah ade letrik, ape lagi woo.. cepat-cepat on PC, bukak balik cite kamen rider yang tesangkot setengah jalan tadi.hahahah.. 

zzzzaaappp!!

HEN SHIN!!

hahahahah..

p/s : macam bebudak tol..heheh..  :P



4 comments:

nurul atikah said...

sesungguh nya !
\ish, ish ..

shahrul said...

sesungguhnya apa??

hahahah..

saye budak kecik!!

:p

Redbloodsnow said...

mmg mcm budak². btw, akak x taw ler citer kimen rider tuh tuh...hikss

shahrul said...

hahahaa...
youtube je kak!!
tak pon,wikipedia...
haaa..jgn memain..
hehehe..

;p