Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, January 20, 2010

Nak Dievolusikan..

Ermm.. ade yang tak kene lagi ngan aku nye belog nih.. korang pasan tak? ade tak yang tak cukop lagi?? ade kan?? haa.. header die tu... cam kucin je.. ade ke da cantek-cantek layout camnih, tapi tuje header nye..

ermm, rase macam nak tuka.. tapi takde mase nak tuka.. tapi, da ade idea nak tuka ape.. kalau idea photoshop aku meletop-letop, cantek la.. kalau ciput je kua idea, memang huduh la jawabnye.. so, kene la korang tunggu ape yang jadik... maybe dalam minggu nih akan diEVOLUSIkan..

sekian..



p/s : lapo..tapi diet nye pasal.. tahan beb!!  :p



6 comments:

F U N F A B U L O S I T Y said...

ok pa macam ni haa..mmg gempak ah blog wk..berbeza ngan blog sye yang hitam itew..ekekekek ;D

shahrul said...

hahahah...
tak gempak mane pon bro...
biase2 je nih..
ramai lagi yang gempak2..

hohohoo..

MiSZuE said...

diet?
tidak percaya..hehe

shahrul said...

hehe..pecaye ler..

:p

nurul atikah said...

eeee, nafsu tuh !

shahrul said...

huh??
tetibe je nih??
pelik...

:D