Pengikut Blog Kering =p

Thursday, January 21, 2010

Why I Like It Longer???

Kenapa Saye Suke Yang Lebih Panjang????


hahahahah... semacam je ayat kat atas ni kan.. eheheh.. ermm, ade orang kate, panjang lebih bagos.. ade orang kate, kecik-kecik pon cukop la.. ade gak orang kate, watpe nak panjang-panjang, biase-biase sudah la!

hahahahah.. jangan buat otak anda bace ayat kat atas nih, pastu pikir yang bukan-bukan k? open minded la cikit.. maksud PANJANG tu pon bukan untuk yang TU je... macam-macam pon leh kan.. hehe.. :p

Panjang..ermm.. dan topik untuk entry kali ni, adelah mengenai satu kewujudan bende nih, yang manusia yang hidup pada zaman 70-an 80-an tak kan terfikir langsong.. nape? sebab diorang tak penah rase 1st design bende nih, akan jadi sampai secanggih ni..
haa, ape die ye, yang aku merapu meraban nih? hahaa.. bende nih, sape-sape je tengok, mesti mau.. hahaha..

Perkenalkan, satu lagi model terunggul Ciptaan syarikat terhebat dalam bidang teknologi canggih, LG Chocolate BL40... aarrghh!! teruja gile aku ngan gajet nih korang nak tau...

Spesifikasi nye, gajet canggih lagi cool ni, mempunyai skrin sesentuh(touch screen) 4.0" HD LCD yang paling aku suke sebab bentuk nye yang ade ciri-ciri elegan.. dengan paparan penuh skrin untuk Web Browsing, agak-agak kalau aku la yang dapat, memang seronok gile kalau dapat berblogging di bawah payung "Nuffnang" hanya guna gajet ni je... memang smart abis.. teruja aku!! hahahah..

Dengan 5.0 mp kamera, yang aku rase, memang cukup hebat dan serasi ngan gajet LG ni.. sebabnye, rekabentuk yang compact dan smooth, perlu ade spesifikasi yang serba canggih dan serasi.. baru gajet tu boleh ade KICK kat market.. hahaa..

paling aku suke, kerjasama LG dengan Twentieth Century Fox, model terbaru LG Chocolate ni disertakan sekali ngan filem aksi epik dari pengarah tersohor James Cameron’s iaitu AVATAR.. aarghh!! lagi aku teruja.. cerita yang takde wat aku kelip mate bile tengok walaupun lama.. fuh..best gile gajet nih..

dengan ade nye Dual Screen UI, One Touch Copy & Paste, memang seronok dan lebih advance daripada mane-mane gajet yang lain.. kenape? sebab gajet LG ni membolehkan kite feel sendiri 4 inci widescreen dengan "crystal clear HD resolution" untuk korang rase sendiri gempaknye gajet nih.. High Definition Display nye, buat korang rase macam tengok dalam wayang, ataupun depan mata.. heheh..

bak kate dan komen aku la kan, gajet LG Chocolate BL40 ni memang superb abis!! kalau ade dalam tangan nih, gaya elegan, penoh style tu mesti ade.. sambil shopping, sambil search internet ape yang latest.. sambil bejalan, sambil leh cek berita-berita utama.. memang gempak..

gajet yang terbaik, dari Syarikat yang terunggul.. dan itulah LG Chocolate BL40... bravooo... :p





p/s : really need this gadget... :D


No comments: