Pengikut Blog Kering =p

Monday, January 4, 2010

Ketertunangan Orang!!





em, agak-agak korang la kan, umo makcik ni bape??

hahah, korang teke la sendiri ye.. tapi sebenonye, umo makcik nih, 23 laa.. tapi, mase keterjadian nih(26/12/09), umo die baru 22.. tapi tertanggal tarikh 1st Jan lepas, die dah 23.. hahah.. dan makcik nih, akak tersayang aku! heheh..   :p

penat woo, ade wat kenduri-kenduri nih.. dala aku sorang je anak laki, so aku sorang jela yang kene ngangkot itu ini, turon naik umah.. al-maklumlah, umah tingkat 4 felet.. hahah, koyak.... ais abis kene turun, gi kedai beli cawan, turun.. ais xcukop lagi, turun lagi... adoiiihh... nasib baik la mejelis akak aku.. kalau tak.. tido saja.. hahah...

sambil-sambil wat keje, tangan kene jalan... adela shoot sikit-sikit untuk akak aku.. Aboi, sepupu aku pon ade, so, die pon tulun-tulun ar sikit.. lagipon, die da pro untuk amek soot angel.. aku, belom lagi daa..heheh..

ni, mak belah laki..

ni, ayah belah laki..

besor gile keluarga belah laki.. leh kate semua adik bradik ade..
amik ko...penoh umah..sosak woo..
bergambar same-same..comei...
aku pon nak masok gak..mane leh tetinggal.hahahah..
aboi, abg wan n kak ina.. orang penting nih... :p
anak k'ina@khalish@mak joyah(suke begaye)..hahah...
pasangan nya... tu kat belakang, maen pelok-pelok.hahahah..
fuh... akhirnye abis gak mejelis akak aku nih.. petang tuje, ujan selebat-lebatnye.. bagi aku, tu ujan rahmat untuk akak aku.. ermm, da abis kemas-kemas, lembik badan.. ngan ujan, ape lagi...
tido.........


5 comments:

Redbloodsnow said...

wahhh.dh bertunang dh kakak die ek. ko bile lg ayai oiii.huhu. congrats tu ur sis. lawa die nyer bju tunang. suci gitu..hiksss

:)

MiSZuE said...

oh mude lagi kakak awak ni ea..

hiksss

shahrul said...

Kak Zie : hahah,saye ye..ermm,ermmmm,lmbat lagi kot...tgu jela ye kak..heheh.. :p

Zue : yup,die mmg mude...mude,tapi kecik-kecik orangnye.. :p

nurul atikah said...

huhuhu, akk kecik, adik nyer ? eeeee, dah gemok :P

shahrul said...

bio ler..

:D