Pengikut Blog Kering =p

Thursday, August 18, 2011

Aku dah naik pangkat weh.. yeay... =p

perghh... seronok gile bile dapat naik pangkat nih.. teruja, gembira, syukur sangat2.. korang pon mesti camtu gak bile dapat naik pangkat kan?haa.. aku dapat naik pangkat, mase Sabtu lepas... errr, sabtu?? naik pangkat ape hujung minggu nih? hahaa.. pangkat yang aku maksudkan tu, pangkat dapat jadik PAKCIK laaa... haha.. :p

tepat jam 10.29malam, 13 Ogos 2011 bersamaan 13 Ramadhan 1432H lepas, akak aku selamat melahirkan anak lelaki seberat 2.7kg yang kata nya diberi nama 'Firman Rayyan'.. alhamdulillah, kate Abang Nik(abang ipar), dalam 5minit lebih macam tu je akak aku dalam proses memberanakkan anak nye.haha..


comel ke idak? haha.. :P

Alhamdulillah, senang dan kejap je.. berkat kesungguhan dan doa semua orang.. tapi, yang sedih nye, sampai hari ni, aku hanye dapat tengok Rayyan 5minit je.. adoih.. ahad lepas aku exam, pastu kene balik Sabak.. so, petang ni nak balik, nak gi tengok Rayyan puas-puas.. muke merah, mata sepet, dah pandai senyum.. haha, teruja weh bile dah jadik pak ngah nih.. heheh..

anak buah pertama nampak nye lelaki, so memang ade harapan la aku nak jadikan Rayyan ni seorang atlit, maaacam pakngah nye nih..haha.. perasan.. satu lagi, mata Rayyan sama macam aku, warna CEKELAT! yeayyhh... memang ade chemistry.. heheh.. :p




p/s : tahniah untuk mak dan ayah, dah jadi atuk ngan nenek! ;)

yang merapu meraban :



7 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

thniah2..;P

M@M@ SH@RIDZ said...

tahniah... semoga menjadi pak ngah yang dapat memberi contoh yang terbaikkkk....

May Maisarah said...

Pehhh comelnye baby...tahniah bro sbb dah naik pangkat...
thniah jgk tuk ur sister..=)

baby raye nih.hihi

Dilakochan said...

whoahh! syoknyer ade org baru dihari raya!
congrats pakcik! eh pakngah! hahaha..

ank bah pertama lelaki.. sama mcm aku!
Ank buah kedua ketiga pun laki. haruuuu...

nurul atikah said...

comel laa. ade ke baby yang tak comel? HAHA

ILA HonEyBuNNy said...

tahniah....comeii..

semoga mnjadi anak yg terbaik untuk ibu n ayahnya di masa hadapan..

shahrul said...


Maseh semua! ;)