Pengikut Blog Kering =p

Friday, August 12, 2011

Raya weh... haha.. =p


hari ni kat dalam makmal, sepanjang pagi aku dengar lagu raya.. perghhh.. menusuk kalbu la.haha.. berderet-deret lagu raya yang old skool nye aku pasang.. agak-agak dengar lagu sedih sikit, mule la rase macam nak sebak-sebak.. biase la, anak perantauan la katekan.heheh.. lagu P.Ramlee, lagu M.Nasir, Sharifah Aini, DJ Dave, dan baaaaanyak lagi yang aku pasang.. huuiihh, tak sabar nak balik raya, nak main mercun.. err,mercun? ade jual ke?heheh.. :p

sekuat-kuatnya aku pasang.. al-maklumlah, dok sorang je dalam makmal komputer nih.. ape lagi kaann.. selamber sudaahh..haha..

korang dah mula pasang lagu raya? lampu kelip-kelip da gantung kat luar rumah? haa... balik PJ jap lagi aku nak pasang.. heheh.. :p




p/s : teruja nak raya tahun nih.. tak tahu ape yang lebih nye.. :p

yang merapu meraban :



3 comments: