Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, August 23, 2011

Shopping dan shopping.. :p


korang dah shopping? ape yang korang dah beli? ke, korang masih akan tunggu waktu dah nak raye baru nak gi shopping? haa... macam-macam yang korang akan pikir untuk beli kan? tapi pikir la bebaik.. jangan telebih beli sudah lah.. kang nganga je tengok wallet bile dah takde isi..heheh..

ok, Rabu lepas, hari Nuzul Quran bagi rakyat jelata Selangor dapat cuti.heheh.. so, aku ngan housemate plan nak bershopping.. mula-mula plan nak gi OU, tapi tak jadik.. kesudahnye, ke Ipoh ajee.. haa.. aku tak penah shopping kat Ipoh, walaupun sedara mara dok area situ je.. macam tak bes je.. tapi bile da masok tempat-tempat nye, haaa, baru ternganga.. macam KL woo.. haha..

kitorang pegi Ipoh Parade.. da solat, tiba la mase nak memenatkan kaki.. 1parade tu kitorang pusing.. dan memang bersepah la plastik beg aku pegang.. haha.. tak tau nape, hanye item-item berunsurkan apek-apek je yang aku nampak.. mende lain tak pandang dah. haha.. antara nye, seluar skinny kaler kelabu, kasut kelabu, tshirt kolar ungu, belt cekelat ngan tshirt lengan panjang. haa.. sekali harung jee.. padehal member ajak gi gerbang malam lak.. ah, lantak.. baik aku beli.. kang tetibe kat sane takde pe yang aku nak, nyesal tak sudah.. ye idak? haa.. terkelua loghat peghok teman.haha.. :p

daripada ngantok sebab tunggu member carik barang, tapi bile jumpe barang aku, haa, 1kedai je aku masok, teros semua aku beli. haha.. hadoiihh.. kalo ade, senang je beli.. bile takde, memang penat nak carik.. tapi, aku lupe nak snap gambo item nih.. tunggu raye jela nanti aku snap pastu hapdate ye.haha.. lepas tu kitorang gi gerai makan kat area Greentown Mall.. ni, aku tak tau pon wujud 1mall kat sini.. bantai order nasi goreng USA untuk bebuka.. tapi lain macam woo nasik nye.. walaupun agak susah aku nak ngabihkan sebab 'agak sedap', tapi lain gile.. maybe aku yang telebih jakun kat sini, tapi ni la 1st time aku bedal nasik USA yang camnih..



pelik tapi betol nye nasik USA~ :P


malam nye jalan-jalan kat gerbang malam dalam ujan.. ape yang aku jumpe, hanyelah kupiah ngan jeans cekelat... haaiiihh, cekelat lagii... haha.. dah masok kete, aku da mula mabok-mabok.. sakit kepala.. haiihh.. tetibe lak datang.. slalu kene ujan takde pon nak sakit.. so, sepanjang perjalanan, aku tido je.. tapi, sampai je umah, perrghhh, teros terai tuu..haha.. tak tahan bai.. :P

letih memang letih, sebab esok kene keja.. tapi puas ati sebab dapat shopping macam-macam.. tapi akibatnye, semua tak bangun sahur.. haha... menahan la jawabnye.. :p




p/s : teruja tengok kasut.. tak sabo nak pakai.. :p

yang merapu meraban :



No comments: