Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, August 9, 2011

Bonus Raya? Yeay... =)


ehem-ehem!! saya sebagai seorang kakitangan awam ingin mengucapkan, jutaan lemon-lemon kepada YAB PM Dato' Seri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak kerana telah mengumumkan seterusnya memberikan bonus raya bagi tahun ini..

yeay... seronok gile lepas tengok Buletin Utama tv3 malam tadi.. belom sempat aku nak melepaskan kenyang bebuka, alih-alih kua cite pasal bonus.. haha, bejoget-joget la member serumah bile dengar pasal nih.. heheh.. ape lagi, memang da macam-macam dah nafsu nak shopping itu ini.haha.. belom dapat tapi aku dah beriya-iya.. ape la..




haha.. :P


tapi, takleh suke sangat.. bulan depan lesen mampuih.. bulan depan nye, roadtax moto mampuih.. aarrghh.. bederet-deret.. tekanan aku.. so, dengan ini, aku isytiharkan, TIADA SHOPPING RAYA.. sedih gile kot.. rasa-rasa, nak renew itu ini, tuka itu ini, abis camtu je kat bonus tuh.. haiihh.. nape laa Pak Najib bagi separuh je.. bagi laa full.. baru la jadik RM4bilion bonus untuk semua kakitangan awam, dan barula nampak banyak sikit amaun nye.haha.. tapi takpelah, aku bersyukur.. sape nak bagi, ye idak?haaa.. :p




p/s : ermm.. pelik.. aku takde lagi bercerita pasal berbuka atau bersahur kat blog kering ni kan? :P

yang merapu meraban :



5 comments:

civil kawan(kure2) said...

bonus3.. best siot.. hee

ken said...

more money more fun :)

nurul atikah said...

asyik tukar fon je keje nya. mana nak ada duit.

hhehehee.

shahrul said...


civil : heheh..bes,bes.. :p

ken : yup..but have to make some saving too. ;)

cik kak : eh,sebok ah..jeles! :P

nurul atikah said...

cik kak? HAHAHAHA. hampeh. takde maknanya jeles. duit simpan buat kawen lagi bagus.