Pengikut Blog Kering =p

Monday, May 30, 2011

9 Pulak? yeay.... =p

akhirnya! yeay.... cuti sekolah da mula.. so, kerja aku kat sekolah nih buleh la dibuat ngan lebih aman damai dan takde gangguan suara jerit-jerit budak-budak dan cekgu-cekgu.haha..

ok, sebab da lama gile-gile aku tak buat entri secara serius, asyik-asyik seketol-seketol je, haa, minggu ni, harap-harap buleh la buat entri secara tersusun ikot waktu macam biase..haa...

belek nye belek nye belek, bukak je main page blog... uih!! aku tertengok sesuatu.. haha, bes gile.. tapi bagi aku ah.. ape mende nye? haa.. jom nengok..

9 tu!! :p

teruja gile aku nengok... jadik 9 sekaligos!! sebelom nih paling tinggi 7 aje.. haiihh... bes gile lah..haha.. ape-ape pon,tengkiu banyak-banyak ler pada sesape bloggers yang da singgah kat blog kering nih.. ape pon tak boleh.. ape pon tak boleh.. haha.. :p



p/s : bulan ni, entri menurun dari bulan lepas.. haaiihh..

yang merapu meraban :



2 comments:

= d = said...

wow..!!
9...
ramai nye yg view..
pape pon..
let's happy blogging..
:)

shahrul said...


=b= : hahaa...1st time lor...yup,happy blogging~ ;)