Pengikut Blog Kering =p

Thursday, May 5, 2011

Kursus Penyenggaraan ICT~ :p

hari Jumaat minggu lepas, aku ade kursus selenggara ICT.. antara isi-isi kursus tu ialah penambahbaik ilmu berkenaan ICT diantara juruteknik-juruteknik kat sekolah dalam daerah Sabak Bernam ni.. oh ye, aku bekerja sepenuh masa sebagai juruteknik komputer di sekolah dalam Sabak Bernam ye.. ;)

macam biase la kan.. mane laa ade kursus yang bes dan happening sepanjang masa.. so, setiap technician lak disuruh bawak laptop.. dan ade wifi yang laju kat tempat kursus tu.. ape lagi.. bak kate pepatah yang patah, "sambil menyelam, telan air banyak-banyak"... hahahah.. sambil ikot kursus, sambil-sambil tu la kene online.haaa... :p



sempat cek UV lagi tuuu..haha.. :p


dan, setiap kursus, mesti ade makan-makan..haha.. dapat makan sikit pon jadik laa.. bukan senang nak dapat gi kursus siap ade makan-makan nih..haha.. :p

abis kursus, memang teros balik rumah la kan.. petang tu teros dok depan pc lak, update entri yang bagos-bagos untuk tatapan korang.. heheh..



p/s : sempat tido sebelum pi solat sunat Jumaat.. :p

yang merapu meraban :



4 comments:

AISHA INANI said...

best kan dah kejaa?
ish tak sabau denn!
lekas lah habisbelaja.. grr grr!

*luv Syahnia* said...

curi tulang erk..huhu

Siti Wardah said...

yg penting makannn !!! hahah

shahrul said...


Aisha : hahaa... cepat2 la keje ye.. ;)

Syahnia : eh,mane ade.. :p

Siti : haha..tau takpe.. :p