Pengikut Blog Kering =p

Monday, May 9, 2011

Akhirnya Banner Blog Siap. Ha Ha Ha Ha...... :p

mengikut cerita karut marut yang kat SINI yang dari 20 Januari 2010! hahaha.. lame gile kot.. aku tak buat-buat pon header blog nih.. sebab?? aku takde idea... sungguh la weh... seyes nih.. *wat muke kene boo*

tapi, disebabkan weekend lepas, aku tak balik ke PJ, so, aku dok umah aje.. tak tau nak watpe, aku update blog aje.. so, bila da rase macam burok bebenor blog nih ngan takde header banner, haaa, aku rase macam nak jadik rajin lak.. so, godek-godek Photoshop, bubuh tulisan sane-sini, sampai tak tau la ape yang da jadik.. dan ini laa hasil nyee macam yang korang tengok dan nampak bile bukak blog kering aku nih.. :p


lawo ke tak, jangan la gelak ye... main taram je.. :p


akhirnya... walaupon aku tau takdela lawo mane, takde la letop mane, tapi jadik la kan, daripada takde langsong kaann.. haa... puas ati aku bile da siap..heheh... :p

*lawat lah selalu blog kering nih ye* :p



p/s : sampai lapo aku bile wat mende nih.. jom pi makan sat.. :p

yang merapu meraban :



7 comments:

Zie Madini said...

stylo lah yai. nk lawan banner blog akak ea? hehehehe :D

Zumie said...

uyo nice one:P

Zura Tahir said...

jdlah tue shahrul...next time tukar lg,.

Farhana Jafri said...

nk wt jgak tp xd photoshop..huk3

jemput singgah ANASAURUS :)

shahrul said...


Kak Zie : haha..biase2 aje ni kak..xde stylo mane pon..eh,mane ade nak lawan..akak nye lagi letop.. ;)

Zumie : thanx~ ;)

Zura : hahaa..nak tuka lagi tu,tak tau bile.. :p

Farhana : errr..beli pirate nye aje.haha.. :p

Unknown said...

ni pun tgh gila buat header ni.. muahahaha... sronot wooo..

Unknown said...

haaaa.. saya pun tgh gile buat header ni...