Pengikut Blog Kering =p

Tuesday, May 10, 2011

MC....

maaf ye kawan-kawan dan bloggers-bloggers sekalian yang datang jengah blog aku nih... hari ni aku tak larat sangat nak berblogging, nak blogwalking... tibe-tibe lak demam... tekak da jadik ulser... badan panas... lemah longlai, sampai nak pitam.. da brape kali pegang dinding mase gi keje semalam...

kalau ade mase, aku rase da sihat sikit, aku jengah balik blog korang ye.. memang takkan miss jengah blog korang.. rajin-rajin la tinggalkan jejak kat shoutbox aku, dan kalo sudi,follow lah blog kering ni ye...

mau try tido dalam keadaan cuaca panas terik skang nih... =l



p/s : merah gile dalam tekak nih...haiihh...

yang merapu meraban :



3 comments:

zuwaidah said...

semoga cepat sembuh, nak sejuk badan, minum air kelapa. tekak tu try minum air asam jawa...bagi lega sikit. rehat secukupnya..jgn makan makanan berminyak, bergoreng...makan sup pun boleh.

Green Apel said...

semoga cepat sembuh, cuaca sekarang pun tak menentu=)

shahrul said...


thanx semua.. =)