Pengikut Blog Kering =p

Sunday, May 8, 2011

Dah Cecah 200 tuuu... =)

hahaa... tak sangka langsong wooo... dalam masa sebulan lebih aje, aku da leh ade follower sampai angka 200.. hahaa... skang nih da jadik 200++ dah.. sangat-sangatlah vangga dan terharu.. keh keh keh..

terima kasih laa pada korang semua yang dah baca, amati dan memfollow diri korang kat blog nih.. sudi-sudi laa membaca blog aku yang tak seberapa ni selalu-selalu ye.. dan harap-harap korang kekal laa menjadi follower blog kering aku nih.. haha..

yang anak panah tu ye.. ;)


untuk follower aku yang ke-200, iaitu Cik mszt, anda adalah follower aku yang bertuah ye... ade surprise gift laa untuk kome ye... sebenornye, follower aku yang ke-100, Cik Nazira pon aku belom bagi lagi..haha.. sori ye Cik Nazira.. surprise gift anda akan sampai sekali ngan Cik mszt ni nanti ye.. akan dipos serentak.. bz lor.. susah nak wat mende-mende ni bile bz.. :p

apa-apa pon, tahniah pada korang dan maseh banyak-banyak laa sebab follow blog kering aku yang tak seberapa nih.. ape-ape pon, singgah-singgah selalu dan maseh ye! ;)



p/s : sangat seronok berblogging~ ;)

yang merapu meraban :



5 comments:

AZRI said...

congrats..jemput join:
http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/mari-join-bloglist-smile.html

shahrul said...


thanx! ;)

Ibnu K said...

Ingatkan aku je yang suka bila Facebook page like dah mencecah 100.. Rupanya ada orang blogger lain pun suka jugak.. Hahahaha sukanyaa...!!!

shahrul said...


hahaa...mestila bro.. :p

izzatiismail said...

ouh . tak sangka dapat surprise gift . tq =')