Pengikut Blog Kering =p

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru =)

sangat-sangat lah lama aku menghilang kan? seminggu wooo..haha.. sori ye kengkawan sekalian... MC, bz ngan keje, dan bz ngan study lak waktu weekend, yang buatkan aku takde mase nak on9 ngadap pc.. pesbok pon da lama tak bukak..besepah-sepah notifications..

ok, tema entri kali ni ialah? haa.. Selamat Hari Guru diucapkan kepada guru-guru di Malaysia dan seluruh dunia, terutama, cikgu-cikgu aku di SKPJ, SMKLBB PJ, dan tak lupa pada lecturer aku di PSIS.. antaranya ialah Cikgu Khairul, Cikgu Shukri, Cikgu Hasniza, Cikgu Faiz, Cikgu Sarimah, dan ramai lagi di SKPJ.. Cikgu Agis, Cikgu Che Eshah, Cikgu Tan, Cikgu Shuhaida, Cikgu Azman, dan ramai lagi di SMKLBB, dan En. Khalid, En. Azrol, Pn. Ajeesa, Pn.Fiza,Pn. Aida dan ramai lagi di PSIS, yang jauh sekangkang je ngan tempat keje aku nih.heheh..

pengorbanan dorang banyak kan? korang cuba bayangkan, mengendalikan hal pentadbiran sekolah, di samping mengajar kita setiap hari.. walaupun sekerat hari je waktu keje dorang, tapi singkat dan padat dengan waktu mengajar dan bekerja.. aku kagum ngan cara keje dorang.. pack tapi berdedikasi dalam menjalankan tugas.. penat lelah mengajar dorang sangatlah berbaloi andai kata dapat tengok anak murid dorang bejaye dalam macam-macam bidang kan?

tahun lepas, berbuka puasa ngan ex-SKPJ dan 2orang cikgu, sangatlah seronok.. hampir semua rakan seangkatan berkumpul ramai-ramai,buka puasa sama-sama, dan da bejaye dalam macam-macam bidang, dan cikgu kitorang pon bangga bila tengok anak muridnya bejaye,walaupun dulu nakal gile kat sekolah..haaa...

jadi, korang semua memang patut menghargai jasa dan pengorbanan guru-guru korang yang dah memberi tunjuk ajar sehabis baik untuk tengok korang jadi insan berguna untuk masyarakat, negara dan juga family korang..

oh, ye... hari ni sekolah tempat keej aku ni ade wat aktiviti hari guru.. aku nyanyi wooo.. haha.. hamek ko.. kene sorak ngan bebudak..haha.. adeh.. malu gile... tapi seronok.. happening sambutan kali nih..

ok, mau rehat.. penat gile... jom,tido jap..heheh.. :p



SELAMAT HARI GURU =)



p/s : bantai jerit,ilang pitching lerr... :p

yang merapu meraban :


2 comments:

Cinoi Lavigne said...

Keje apa dkt skolah?? Bukan cikgu??
Kebanyakan pelajar yg nakal time skolaha dalah berjaya juga skrg. Thanks to the cikgu(s)

shahrul said...


bukan lor...jadik computer technician aje..haaa,yang nakal itula yang terbaek~
haha.. :p