Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, March 30, 2011

6 je?? Huyooo... haha.. :p

hahaha... entri yang cenggini dah lama gile kot aku tak post.. pasal ape?haaa..

ade 6orang telah singgah secara serentak kat blog aku nih.. haha.. 6 orang pon nak kecoh gile... macam budak kecik.. tapi, ape aku kisah... sejak aku da mula balik ektif dalam main blog nih, ni laa jumlah paling ramai dalam sekali masok, kalau xsilap laa.. :p


kah3.. belagak betol~ :p


jadi,maseh banyak-banyak laa pada yang telah menyinggah blog aku yang tak serupa bagos nih.. akan dipertingkatkan lagi dari satu masa ke satu masa... blog korang pon akan dijengah gak.. jangan risau... ape-ape pon, thanx u oooll~ :p




p/s : excited gile bile tgk pelawat banyak tuh..haha.. :p

yang merapu meraban :




2 comments:

Sophia Ruslan said...

bestnye, kalo singgah sini terus jadi kamen rider...

shahrul said...


haha...memang bes lor~
kamen rider la terhebat~ :P