Pengikut Blog Kering =p

Monday, March 28, 2011

Ke PSIS~ =')

hari jumaat lepas, disebabkan nak hantar report ke PKG (Pusat Kegiatan Guru) pasal ICT, so lepas anta report, teros shoot jap ke PSIS.. Poli Sultan Idris Shah..haha.. em,nape aku sebok-sebok lak datang sini? haaa.... sebelum keje nih, kat sini la tempat aku blajar dulu... bukannye jauh pon ngan tempat keje.. memang nasib aku kat Sabak ni je.. ;)

tujuan utama, nak try mintak atau beli file yang aku dapat mase konvo dulu.. file lama, da tecabot-cabot.. da uzur dah.haha.. bukannye slalu aku bukak-bukak file tu.. tapi maybe sebab dah lama kan, so agak mereput gak la mende smua tu.. so, dah sampai, aku teros ke Unit Exam.. da borak-borak dan bertanye, takleh nak dapat file tuu... stok cukup-cukup katanye..sedey.. tapi, aku tau, memang takleh beli kot...takkan laa stok cukup-cukup je order kaannn...tipu je... :p




so, untuk mengubat duka lara tak dapat file baru, aku teros gi ke Jabatan.. Dulu JTK(Jabatan Teknologi Makluamt) je... skang dah jadik JTMK(Jabatan Teknologi Maklumat & Komunikasi) lak.. bila masok je, aku pelik, sebab takde orang jage kaunter, loceng takde.. camne nak panggil lecturer? tiba-tiba, aku perasan, ade phone kat tepi aku.. tengok punye tengok, laaaa.. rupe nye kene wat direct call ke lect mane ko nak jumpe.. haha.. malu gile kot.. nasib takde student.. mane laa aku tau.. dulu main terjah je kot.. takde call-call camnih..haha.. :p

tibe-tibe sorang lect aku lalu.. dan aku pandang die, senyum kat die.. haa,die ingat kat aku woo.. haha.. da 2tahun kot abis blaja.. ade la 2-3orang lect aku jumpe, yang penah ajar aku dulu, dan kitorang borak-borak pasal benda dulu-dulu.. memang bes.. lama dah tak borak camni, bincang macam-macam... dalam sejam camtu, aku mintak diri.. tapi sebelum balik, aku tawaf 1blok.. sambil tutup mata, sambil teringat balik, suasana dulu-dulu.. naik tangga bising-bising, bekumpul sebelum masok kelas, dan macam-macam lagi... sangatlah bes kenangan belajar dulu kan.. ;)



aku pulang ngan rasa rindu, aku pulang ngan rasa sedih, dan aku pulang dngan rasa megah, sebab di sini la aku menimba ilmu, belajar erti hidup, dan dapat jumpe member yang ramai... PSIS, nanti aku datang lagi ye... =')



p/s : tapi, lagu poli M'sia, tak penah aku ingat.. nyanyi cincai-cincai je..haha.. :p

yang merapu meraban :


No comments: