Pengikut Blog Kering =p

Thursday, March 31, 2011

Contest Senyum Paling Ceria~ :p


Contest terbaru yang telah ditag oleh Cik Zanie untuk aku... err, senyum paling ceria eh.. aku tak tau la aku ni senyum gaye cemane.. ceria ke tak.. ok ke tak.. huduh ke tak..haha.. yela, kadang-kadang senyum tu kalau kite wat, kite pon tak tau cemane rupe kite kan.. so, bedal jelah..



haa, ni jela gmbar yang aku rase ok.. kot..haha.. muke gedik gile.. muke yang belakang tu sila endahkan ye.. mengade je menyelit.. yang aku dukung ni, tasya name nye.. nape aku gembira sampai senyum cenggini?? sebab, hepi dapat balik rumah dari Sabak ke PJ dan jumpe family serta budak kecik ni skali.. :p

ermm, nak tag contest ni kat orang lain pon macam dah tak sempat je.. sebab, tarikh tutup nye hari ni.. so baru laa perasan ade orang tag kat aku.. so, sori bebanyak.. dan terima lah hasil senyuman aku nih.. :p




yang merapu meraban :