Pengikut Blog Kering =p

Wednesday, March 16, 2011

Percutian Bermula~ :p

haaa... entri yang sudah, aku saje je bagitau intro tentang holiday aku ke PD kan.. haa.. kali ni, nak mula menceritakan perjalanan dan aktiviti-aktiviti yang dibuat aku dan rakan-rakan...

Hari Sabtu, 5hb lepas, jam 9.00pagi, aku da siap pack barang dan semuanya, teros gerak gi umah Danail, member aku kat Gombak... die pon tengah tunggu Din, member lagi sorang, dan tuan empunya kereta Saga yang kitorang akan naik nanti.. da sampai umah Danz, Din tak sampai2 lagi.. rupenye da sesat nak datang Gombak dari Subang.. apo laa... bukannye susah, tapi saje mendatangkan susah.haha..

Din sampai sejam setengah lepas tu.sangatlah lama kan?da sumbat beg dan barang2, teros gerak gi amek Ejoe ngan Ammar kat WangsaMaju.. then, geraklah kitorang berlima bersesak-sesak dalam Saga tuu... Tibe-tibe Ejoe cakap lapa, nak bedal McD Drive Thru.. kitorang order la bebagai-bagai.. haha, bedal dlam kreta je laa.. tapi ni la 1st time aku bedal McD, aku da mual-mual..Sebab? haa.. duduk dalam Saga 5orang,berhimpit, haa, tak ke lemas dibuatnye.. haha..



lepas tu pulak, da sampai tol Sg Besi, Din da tak larat nak bawak.. ape lagi,Ejoe lak yang drive.. tapi, korang bayangkan, die tarik smpai 150km/j... perghh... aku rase, nak tebalik dah Saga tu.. tu lagi la wat aku mual.. dan aku tak bukak mata,tak tengok depan pon.. amek earphone,sumbat kat telinga, wat dengar lagu je.haha.. mabok makin menjadi-jadi..

Sampai tol Seremban, mule laa pencarian MayangSari Resort yang tak penah sape-sape pon sampai atau tau kat mane.. sesi mencari bermula.. tapi da sampai, sorang pon takde lagi.. ape yang jadik? haa... tungguu~ :p





p/s : tobat tanak naik kete ngan Ejoe lagi..huh..


yang merapu meraban :




No comments: