Pengikut Blog Kering =p

Friday, April 1, 2011

Aku Ade Exam~ adoiihh... =(

sebagai seorang penjawat awam yang bertauliah dan berdedikasi, so aku perlu jugak untuk amek dan duduk exam nih.. tapi, exam ni la yang paling tak best sepanjang keje.. nape? haaa... exam JPA... tentang perkeranian~ arghhh... memang gile aku dibuatnye..



korang keje jadik technician PC, tapi kene jawab exam pasal kerani.. agak-agak leh pecah tak otak kiri korang? haaa... tu la yang hampir-hampir nak jadik kat aku.. hampir-hampir je.. btol-btol, takde nye dah aku lagi.. haha.. susah tu tak tau la kan.. ikot otak masing-masing.. tapi aku memang tak suke jawab pasal cuti la, gaji la, gred la.. haaiihh..

exam nih jatuh pada Rabu depan.. so, tak lame lagi dah.. dan aku rase otak aku da begoyang-goyang suroh jawab betol-betol.. sebab? ni 2nd time laa~ hahahah.. sadis gile... leh lak kandas yang 1st dulu.. :p

ade geng yang leh pakat wat keje jahat yang same-same gi exam nih, tapi, sedih gile sebab, dorang nye seksyen lain, aku lain.. aku D, dorang A.. haaaiihhh.. jauh tuuu... nak calling-calling pon takleh..

so, tawakkal aje lah ye.. nak baca, memang tak la kan.. buku da nak sejengkal.. ade plaaakk nak masok dalam otak nih ape yang dibaca.haha.. so, doa-doakan lah aku bejaye ye.. kene lulus.. mau dapat taraf tetap dalam perkhidmatan awam.. nak berbakti untuk nusa dan bangsa.. cewaahh.. haha.. :p



p/s : buku pon aku tak sentuh lagi.. agak-agak lulus tak? :p

yang merapu meraban :



4 comments:

Zura Tahir said...

semoga sukses dlm exam...

noa said...

takyah study ar
ko kan ada super power
jeling2 dah ar buku tu
pastu ko tido
pastu esok ko bangun tetiba ko dah tau sume :p

ENTRY HOT : Nak Merajuk

Fantastic Ajane said...

gud luck xm tu k shshrul..:)

shahrul said...


Zura : thanx Zura! :)
Nora : hahahahah...super power jeling2 tu belom wujud lagi...haha.. :P
Ajane : thanx~ ;)