Pengikut Blog Kering =p

Monday, April 18, 2011

Aktiviti Memenatkan Kaki & Badan Bermula! :p

pagi-pagi da kene bangon! haa.. sebab? takmo tetinggal nak gi bejalan-jalan sat gi.. destinasi pertama?haa.. pasar ape entah namenye kat Sarikin.. pasar basah kot. haha.. tau gi je, tapi tak tau name.. :p






dah sampai je sane dalam lebih kurang sejam camtu, teros berpecah, ikut suke sendiri nak shopping ape.. aku, beli kain batik ngan kain pelekat, frame ayat kursi ngan ice pop aje.. dah lapo pusing-pusing, ngan panas yang kaw-kaw nye sebab takde rase angin, tenampak warung bakso.. ape lagi, aku ngan daus teros masok, duduk, makan.. sedap gilo.. wan ngan eja sampai lepas tu lak.. rugi sebab yang lain tak merase.. memang kaw.. :p



sodap wooo makanan kat sini.. :p

da penat bejalan, kitorang begerak lak ke Serapi Corner, tapi tak tau katne sebab aku tetido dalam van.haha.. so, dah sampai, aku tenampak ade jual mee kolok.. dan kuantiti nye banyak... so ape lagi, teros order, walaupun tadi aku da makan.haha.. memang sodap wehh... rugi woo kalau tak makan mee kolok bile datang Sarawak nih..


da kenyang, pakcik van bawak kitorang gi Jong Crocodile Farm pulaakk... dah sampai sini, ade lak yang tanak masok.. adoyaii.. nak tau cite nye?haa.. tungguu~ :p




p/s : banyak dah aku melantak nih.. adeehh..

yang merapu meraban :

3 comments:

Redbloodsnow said...

lawa ler plak bandaraya serikin tu akak tgk dari pic ko snap ni dik

Invisible Me said...

bestnya dpt g melancong.
xpenah sampai sarawak lg.

shahrul said...


Kak Zie : haaa....angle kene baeekk nye kak..baru jadik..heheh..panas terik time nih..teros beli spec..haha.. :p

Cik Fza : try2 la gi srawak okey~ ;)